۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

حجت الاسلام سعیدی در گفتگو با مهر:

آوارگی منافقین در عراق درس عبرت برای تمام گروه‌های در مسیر نفاق است

آوارگی منافقین در عراق درس عبرت برای تمام گروه‌های در مسیر نفاق است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آوارگی منافقین در عراق درس عبرتی برای تمام گروه‌هایی است که مسیر نفاق را طی می‌کنند، گفت: البته ممکن است رفتارشان متفاوت باشد ولی در اصل کسانی که در پدیده نفاق مشارکت و مشابهت دارند باید درس عبرت بگیرند.

حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تعطیلی پایگاه اشرف و کشته شدن تعدادی از آنها توسط مردم عراق گفت: آنچه بر سر جریان نفاق آمد سرنوشت تمامی جریانهایی است که از اصول و ارزشها خارج شدند و دربرابر حقیقت مقاومت کردند.

وی ادامه داد: همانطور که شیطان طرد شد، هر جریانی که در برابر حق حقیقت و امامت بایستد دچار چنین سرنوشت هلاکت بار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جریان نفاق فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است، افزود: اینها دستشان به خون پاکترین انسانها آلوده شد و در برابر نظام اسلامی و رهبری آن ایستادند، ضربات سنگینی وارد کردند و به دامن دشمن سلطه طلب و قدرت طلب افتادند و در نهایت دستشان به خون مردم عراق آلوده شد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه منافقین در سایه شرورترین و زورگوترین نظامها پناه گرفتند، ادامه داد: مردم مظلوم عراق در انتفاضه شعبانیه انتقامشان را از این افراد گرفتند.

وی تعطیل شدن قرارگاه اشرف را باعث آوارگی منافقین دانست و گفت: این درس عبرتی برای بسیاری از گروههایی است که مسیر نفاق را طی می‌کنند البته ممکن است رفتارشان متفاوت باشد ولی در اصل کسانی که در پدیده نفاق مشارکت و مشابهت دارند باید درس عبرت بگیرند.

نماینده ولی فقیه درسپاه ادامه داد: این سازمان از هم پاشیده و تعطیلی قرار گاه اشرف در کاهش جاسوسی و کاهش فعالیت‌های اطلاعاتی تاثیر دارد.

حجت الاسلام سعیدی درباره نحوه انتقال منافقین از پایگاه لیبرتی به کشورهای دیگر گفت: چون پایگاه آنها متزلزل است هیچ کشوری حاضر نیست آنها را به طور کامل بپذیرد به خاطر نوع رفتارشان پناهگاهی برای آنها نیست فقط آن چیزی که در مورد انتقال آنها بعد از پایگاه لیبرتی مهم است این است که متمرکز در یکجا نباشند و درکشورهای مختلف باشند یا اینکه همانطور که بعضی از مقامات گفتند به ایران تحویل داده شوند.

کد خبر 2135666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha