۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۲۹

خواننده "گل ارکیده" اینبار "برای همه سالهایی که گذشت" خواند

خواننده "گل ارکیده" اینبار "برای همه سالهایی که گذشت" خواند

ایلیا منفرد که بیشتر با بازخوانی آهنگ معروف "گل ارکیده" شناخته‌شده است تازه‌ترین آلبوم خود با نام "برای همه سالهایی که گذشت" را آبان ماه منتشر می‌کند.

ایلیا منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت‌های جدیدش در عرصه موسیقی اینگونه گفت: آلبوم موسیقی که "برای همه سالهایی که گذشت" نام دارد دارای 16 آهنگ و ملودی است که شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و خواننده همه قطعه‌های آن خودم هستم و دلیل این موضوع هم وحدت نظر و رویه‌ای است که دوست داشتم در همه قطعات وجود داشته باشد.

این خواننده پیشگام موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را انجام دادم که از سبک همیشگی خودم برای ارائه آثار موسیقایی دور نباشم همچنین جوری کار کنم تا مخاطب با سبک جدید و بهتری از کارهای من مواجه شود. ضمن اینکه تفاوتی که این آلبوم با آلبوم دیگرم دارد این است که هر مخاطبی به فراخور سن خود می تواند با کار ارتباط برقرار کند و این نکته ای بود که در تولید آلبوم به شدت به آن توجه داشتم.

این آهنگساز با اشاره به برپایی کنسرت‌های برای اجرای قطعات این آلبوم جدید گفت: طبق برنامه‌ریزی هایی که انجام دادیم بعد از انتشار آلبوم تورهای تهران و شهرستان و سپس چند کشور آسیایی و اروپایی را آغاز خواهیم کرد که به محض ثبت قرارداد، اسامی کشورها اعلام می شود.

خواننده قطعه "گل ارکیده" در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از شرایط اعطای مجوز به خوانندگان پاپ از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد تصریح کرد: متاسفانه دوستان در دفتر موسیقی وزارت ارشاد آنطوری که قول می دهند عمل نمی کنند. این دوستان باعث می شوند که پروسه های اداری برای کسب مجوز بسیار طولانی تر از آن چیزی باشد که ما تصور می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من به هیچ عنوان خواهان ایجاد رابطه و پارتی بازی نیستم اما دوست دارم دوستان دفتر موسیقی ارشاد زیر چتر قانون بستری را فراهم کنند که در روند صدور مجوز کندی ایجاد نشود.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان که 25 مرداد ماه در یک کنسرت مشترک در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت میزبان علاقه مندان بود، تاکنون آلبوم "ایلیا" را روانه بازار موسیقی کرده است. ضمن اینکه اهنگسازی چندین پروژه نمایشی و سینمایی از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.

کد خبر 2136551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha