۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۱۷

کشتی قهرمانی جهان - مجارستان؛

احسان لشگری از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند

احسان لشگری از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند

ملی‌پوش وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران برابر حریف قدرتمند کوبایی شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های جهانی کشتی که در مجارستان جریان دارد، عصر امروز سه شنبه احسان لشگری پس از استراحت در دور اول در دیدارهای بعدی به ترتیب حریفانی از کلمبیا، روسیه و گرجستان را شکست داد تا در مرحله یک چهارم رو در روی سالاس پرز از کوبا قرار گیرد.

احسان لشگری آزادکار وزن 84 کیلوگرم ایران در این مبارزه وقت اول را با نتیجه 3 بر صفر به حریف کوبایی واگذار کرد. در شروع وقت دوم هم این حریف کوبایی بود که لشگری را خاک کرد و دو امتیاز دیگر هم گرفت تا نتیجه 5 بر صفر شود. در ادامه این مبارزه لشگری تلاش کرد تا از حریف امتیاز بگیرد و با یک خاک 2 امتیاز گرفت تا نتیجه 5 بر 2 شود. در ادامه کوبایی برق آسا به لشگری تاخت و در یک فعل و انفعال چهار امتیاز دیگر گرفت و هر چند لشگری هم چهار امتیاز گرفت اما در نهایت حریف کوبایی 9 بر 6 پیروز این میدان شد.

احسان لشگری باید منتظر فینالیست شدن این حریف کوبایی باشد. در صورتیکه سالاس پرز به دیدار نهایی صعود کند، لشگری برای مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

رقابتهاي اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني جهان از عصر امروز سه شنبه در بوداپست مجارستان آغاز شده است.
 

کد خبر 2137715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha