۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۴۷

کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان؛

رده‌بندی انفرادی و تیمی روز دوم اعلام شد/ ايران همچنان در جايگاه دوم

رده‌بندی انفرادی و تیمی روز دوم اعلام شد/ ايران همچنان در جايگاه دوم

در پایان روز دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بوداپست مجارستان تیم ایران با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز پس از تیم روسیه در جایگاه دوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان روز سه‌شنبه با رقابت کشتی‌گیران در اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم به پایان رسید که تیم روسیه با کسب دو مدال طلا، سه مدال برنز و 44 امتیاز در جایگاه اول این رقابتها قرار دارد و ایران نیز با 37 امتیاز در رده دوم ایستاده است. تیم‌های اوکراین و گرجستان هم رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اين اساس رده‌بندی انفرادی این رقابتها به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- حسن رحیمی (ایران)، 2- آمیت کومار (هند)، 3- نریمان اسرافیلوف (روسیه) و سزار اکگول (ترکیه)
60 کیلوگرم: 1- بخان گوی گریف (روسیه)، 2- ولادمیر دوبوی (بلغارستان)، 3- مسعود اسماعیل‌پور (ایران) و بارجانگ بارجانگ (هند)
66 کیلوگرم: 1- دیوید صفریان (ارمنستان)، 2- لیوان لوپز (کوبا)، 3- ماگمود قربان علی‌یف (روسیه) و ماندراخان گانزوریک (مغولستان) و ... 21- مهدی تقوی (ایران)
84 کیلوگرم: 1- ابراگیم آلداتوف (اوکراین)، 2- رنیرس سالاس (کوبا)، 3- احسان لشگری(ایران) و استفان ورب (مجارستان)
96کیلوگرم: 1- رضا یزدانی(ایران)، 2- ختاگ گازیموف (آذربایجان)، 3- پاولو اولینیک (اوکراین) و آنزور بولتوکایف (روسیه)
120 کیلوگرم: 1- حاجی مراد گاتسالوف (روسیه) 2- آلن زاسایف(اوکراین)، 3- طاها اکگول (ترکیه) و گنو پتریاشویلی (گرجستان) و ... 10- کمیل قاسمی (ایران)

مسابقات كشتي آزاد قهرمانی جهان امروز با مصاف مدعيان وزن 74 كيلوگرم در بوداپست مجارستان به پايان می‌رسد كه عزت‌الله اكبری نماينده تيم ايران از عصر امروز به ميدان خواهد رفت.

تیم ملی کشتی ایران در صورتی می‌تواند امروز بر سکوی نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان قرار بگیرد که عزت‌الله اكبری روی سکو قرار بگیرد و کشتی‌‎گیر روس‌‎ها از جدول رقابتها حذف شده و در جمع 10 کشتی‌گیر برتر قرار نگیرد.

کد خبر 2137829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha