۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

اتوبوس اسكانيا به "كوي نشاط "رسيد/ یک بازیگر و خواننده مهمان "جمعه‌ها با رادیو"

اتوبوس اسكانيا به "كوي نشاط "رسيد/ یک بازیگر و خواننده مهمان "جمعه‌ها با رادیو"

به دنبال تصادف مرگبار در جاده تهران – قم "کوی نشاط" آیتم طنزی را در این خصوص روی آنتن می‌فرستد، همچنین این شبکه ویژه برنامه‌هایی برای بازگشایی مدارس دارد و در "جمعه‌ها با رادیو" نیز با امیرحسین رستمی و مانی رهنما گفتگو می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال وقوع حادثه غم انگیز تصادف مرگبار در جاده تهران- قم برنامه "کوی نشاط" که کاری از گروه دفتر طنز رادیو ایران است، وضعیت ایمنی جاده‌ها و همچنین مشکلات خودروها را در قالب یک آیتم نمایشی پخش می‌کند.

ايمني جاده‌ها، اصول سفر، پرسش از مخاطبان درباره بهترین خاطره از شروع سال تحصیلی و پخش نمایش‌هایی با موضوعاتی چون گرانی تخم مرغ و مشکلات دریافت پول از عابر بانک از دیگر بخش‌های این برنامه هستند که فردا پنجشنبه 28 شهریور ساعت 9 از رادیو ایران پخش می‌شود.

مانی رهنما و امیرحسین رستمی جمعه در رادیو

"جمعه‌ها با رادیو" برنامه‌ای شاد و مفرح است که به تازگی از گروه جامعه رادیو ایران روی آنتن می‌رود. در بخشی از برنامه امیر حسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون و مانی رهنما خواننده را به روی خط می‌آورد و با آنان گفتگوهای صمیمانه‌ای انجام می‌دهد.

همچنین به منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با حال و هوای مردم گیلان در عصر جمعه این برنامه در بخش دیگر، به شهر کلات نادری سفر می‌کند و ارتباط زنده‌ای را با گزارشگر برنامه برقرار می‌کند.

فرزانه ناظری سردبیر، محمد اسماعیل پور تهیه کننده، سمیه رنجکش گزارشگر، افسانه خیرخواه، مصطفی انجیله‌ای و مصطفی طالبیان ارتباطات و فاطمه نیرومند و ابوالفضل آقاخانی گویندگان این برنامه هستند که جمعه 29 شهریور ساعت 18 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 
ویژه برنامه‌های راديو ايران به مناسبت بازگشايي مدارس

مراقبت‌هاي جسمي و رواني خانواده‌ها از دانش آموزان به ويژه كلاس اولي‌ها، خانواده و ضرورت مراقبت از دانش آموزان در مسير خانه تا مدرسه و تعامل موثر اوليا دانش آموزان با مدرسه از موضوعات برنامه "خانه و خانواده" است كه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 به مدت يك ساعت پخش مي‌شود.

این برنامه به مناسبت جشن شكوفه‌ها ويژه برنامه‌ای را در روز يكشنبه 31 شهريور براي كلاس اولي‌ها پخش مي‌كند.

عذرا وكيلي پيشكسوت گويندگي در برنامه "سلام كوچولو" كه براي مقطع سني خردسال پخش مي‌شود، در پنج برنامه به آموزش مهارت‌هاي يادگيري و تعامل صحيح كودكان با معلمين و تقويت انگيزه‌هاي يادگيري در بچه‌ها مي‌پردازد.

همچنين در برنامه صبحگاهي "سلام ايران "در آيتمي 10 دقيقه‌ای نقش و جايگاه نظام آموزشي كشور اعم از نظام آموزش و پرورش و نظام آموزش عالي در جامعه پذيري جوانان بررسي و با شخصيت‌هاي تراز اول كشور كه در روز بازگشايي مدارس در مدرسه تعيين شده حضور دارند گفتگو مي‌شود.

در برنامه "روزنه "آيتمي 7 دقيقه‌اي  گنجانده شده كه به ضرورت بازنگري مداوم در محتواهاي آموزشي مي‌پردازد و از شيوه‌هاي نوين آموزش و يادگيري در مدرسه و دانشگاه صحبت مي‌شود.

"راه شب" شنبه كاري از گروه دانش نيز به اهميت پرورش خلاقيت كودكان و نوجوانان و بهره گيري از تكنولوژي‌هاي نوين در امر يادگيري مي‌پردازد و در برنامه اذان گاهي  "به افق آفتاب" كه از ساعت 13:30 از روز شنبه تا پنج شنبه 30 شهريور تا 4 مهر  پخش مي‌شود در يك آيتم 10 دقيقه به ضرورت ترويج سبك زندگي اسلامي پرداخته مي‌شود.

 

کد خبر 2138411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha