۱ مهر ۱۳۹۲، ۷:۵۷

جام جهانی فوتبال ساحلی - تاهیتی/

شکست ایران برابر اوکراین/ کار شاگردان اوکتاویو به اما و اگر کشید

شکست ایران برابر اوکراین/ کار شاگردان اوکتاویو به اما و اگر کشید

تیم فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدارش در رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی برابر اوکراین شکست خورد تا برای صعود به مرحله حذفی این رقابتها منتظر نتیجه دیدار برزیل و سنگال بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی صبح امروز شنبه آغاز شد که در نخستین دیدار از گروه C تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر اوکراین تن به شکست 3 بر 2 داد تا برای صعود به مرحله حذفی این مسابقات منتظر نتیجه دیدار برزیل با سنگال بماند.

در این بازی که با قضاوت سردار اکسر از ترکیه برگزار شد، محمد احمدزاده (2  و 38 ثانیه) و پیمان حسنی (32 و 42 ثانیه) برای تیم ایران گل زدند و آندری بورسوک (2 و 34 ثانیه)، اولکساندر کورنیچوک (21 و 44 ثانیه) و ایگور بورسوک (29 و 34 ثانیه) گل‌های اوکراین را در این بازی به ثمر رساندند. همچنین رومان پاچف و اولگ زبورووسکی از تیم اوکراین بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

مارکو اوکتاویو در این بازی سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری علی نادری، مهران مرشدی‌زاده و محمد احمدزاده در ترکیب اولیه تیم ایران استفاده کرد.

صحنه‌ای از دیدار امروز دوشنبه تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین

تیم فوتبال ایران  در نخستین دیدار خود در این جام برابر برزیل با نتیجه 4 بر یک شکست خورده بود اما در دومین مسابقه برابر سنگال به پیروزی 5 بر 3 دست یافت. این تیم پس از شکست امروز برابر اوکراین، باید برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات منتظر نتیجه دیدار برزیل برابر سنگال بماند.

جدول رده‌بندی گروه C طبق سایت فیفا به شرح زیر است:
1- برزیل 6 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- ایران 3 امتیاز
3- اوکراین 3 امتیاز
4- سنگال 3 امتیاز (یک بازی کمتر)

در دیگر مسابقه برگزار شده امروز صبح تیم ژاپن از گروه D این مسابقات با نتیجه 4 بر 3  مقابل ساحل عاج به پیروزی دست یافت تا با 5 امتیاز به عنوان نخستین تیم آسیایی به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.

روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
گروه D:
* پاراگوئه - روسیه

گروه C:
* برزیل - سنگال

کد خبر 2138598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha