۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۹

در راستای ارتقاء سلامت شهروندان/

تيم هاي اجتماع محور در محلات و محيط هاي كاري مشهد تشكيل شد

تيم هاي اجتماع محور در محلات و محيط هاي كاري مشهد تشكيل شد

مشهد - خبرگزاري مهر: كارشناس تشكيل و نظارت بر تيم هاي اجتماع محوربهزيستي مشهد از تشکیل تیم های اجتماع محور در محیط کاری و محلات در راستای پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء سلامت شهروندان خبر داد.

محمد مهدي شيردلي در  گفتگو  با خبرنگار مهر  اظهاركرد : تيم اجتماع محور بهزيستي مشهد درزمينه حل مشكلات و انجام كار هاي گروهي و كمك به مدير براي رسيدن به اهداف سازمان بهزيستي تشكيل شده است.

وي با اشاره به فعاليت هاي اجتماع محور بهزيستي مشهد افزود: آموزش مهارت هاي زندگي، رفع مشكلات محيط كاري كارمندان، اردوي پيشگيري از اعتياد، برگزاري كلاس هاي ورزشي از جمله برنامه های اجرا شده توسط یان گروه هاست.

وی با اشاره به تشکیل كلاس افزايش انگيزه در بين كارمندان بهزيستي مشهد  افزود: فعالیت های اجرا شده در این تیم ها طبق نیازسنجی های انجام شده بین اعضا برنامه ریزی و اجرایی می شود.

شيردلي عنوان كرد: 35 تيم اجتماع محور در مهدكودك ها، 27 تيم درمحلات، 3 تيم در محيط هاي كاري و2تيم در محيط هاي دانشگاهي در جهت حل مشكلات سازماني درمشهد تشكيل شده است.

وي اظهار كرد: عمده فعاليت  تيم هاي اجتماع محور محلات و مهد كودك ها در زمينه  پيشگيري از اعتياد و ارتقاء سلامت  بوده است.

شيردلي با تاکید بر لزوم ارتقاء سلامت روان و پيشگيري از خطرات اعتياد در والدين و كودكان آنها افزود: آگاه ساز ي والدين، پيشگيري از اعتياد در نوجوانان و جوانان 10 تا25 ساله شانديز و توانمندسازي زنان سرپرست خانوار در محله امير آباد هم از جمله اقدامات انجام شده تيم هاي اجتماع محور محلات و مهد كودك ها بوده است.

لازم به توضيح است كه گروهي از افراد كه دريك محله يا محيط كاري و آموزشي  زندگي مي كنند و درك مشتركي از نياز هاي آنجا دارند براي حل مشكلات آنجا اقدام به تشكيل تيم هاي اجتماع محور مي كنند.

 

کد خبر 2138754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha