۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰:۱۵

بسکتبال جام باشگاه های آسیا ؛

فولاد ماهان با شکست نماینده بحرین فینالیست شد

فولاد ماهان با شکست نماینده بحرین فینالیست شد

تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان ایران با شکست مقتدرانه الهلای بحرین به فینال رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصاف دو تیم فولاد ماهان سپاهان و الهلای بحرین در چارچوب مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا از ساعت 20  روز جمعه در اردن محل برگزاری این رقابتها پیگیری شد. در این دیدار نیز محسن صادق‌زاده ترکیب اولیه تیم را حفظ نمود تا بازی با جواد داوری، اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، مهدی کامرانی و سانی بچیرویچ آغاز گردد.

با شروع بازی و در کوارتر نخست دو تیم به تساوی 23 بر 23 رضایت دادند. کوارتر دوم بر خلاف حاشیه‌سازی و انجام حرکات غیر ورزشی بحرینی‌ها برای اثر گذاری بر شرایط روانی بازیکنان ماهان با تجربه بازیکنان ایران بدون اثر شد تا ماهانی‌ها با برتری 27 بر 22 این کوارتر را به پایان برده و نیمه نخست را  پیروز به رختکن روند.

در کوارتر سوم نماینده کشورمان در برابر بحرین قدرت نمایی کرد و به پیروزی 26 بر 17 دست یافت. با شروع کوارتر چهارم تماشاگران شاهد بازی تماشایی از تیم ماهان بودند تا در نهایت این دیدار با نتیجه 121 بر 73 به سود فولاد ماهان سپاهان و با اختلاف 48 امتیاز - اختلافی بیشتر از دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی - پایان پذیرد و نماینده کشورمان با اقتدار راهی فینال رقابت‌های جام باشگاه های آسیا شود.

جاشوا جوزف اسلین با کسب 21 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن ماهان در این دیدار شناخته شد. مهدی کامرانی و حامد حدادی نیز به ترتیب با کسب 20 و 16 امتیاز به عنوان بازیکنان تاثیرگذار تیم فولاد ماهان شناخته شدند.

 فینال رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا فردا از ساعت 20 به وقت محلی با مصاف دو تیم فولاد ماهان سپاهان و قطر چند ملیتی که توانسته است تیم اردن میزبان این رقابت ها را شکست دهد پیگیری خواهد شد.
 

کد خبر 2139274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha