۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴

در هفته دفاع مقدس/

رژه يگان هاي نمونه نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد

رژه يگان هاي نمونه نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد

مشهد - خبرگزاري مهر: مراسم رژه يگان هاي نمونه ارتش، نيروي هوايي، نيروي انتظامي و سپاه همزمان آغاز هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رژه يگان هاي نمونه ارتش، نيروي هوايي، نيروي انتظامي، سپاه و پدافند همزمان با سالروز آغاز  گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس در ميدان بسيج مشهد با حضور جمعي از مسئولان لشكري و و استاني خراسان رضوي برگزار شد.

سردار غلامرضا احمدي فرمانده سپا امام رضا(ع) در آغاز اين مراسم ضمن پاسداشت ياد و نام خون شهداي هشت سال دفاع مقدس اظهار كرد: اينكه امروز برخي ها بعضي سخنان را به اشكال مختلف براي خودشان تفسير مي كنند و قند در دلشان آب مي شود بد انند دشمناني كه جنگ تحميلي را بدون هيچ تقصيري بر ما تحميل كردند هنوز نسبت به ملت ايران كينه دارند.

وي افزود: دشمنان به دليل صدها ضربه اي كه از مردم انقلاب ما خورده اند كينه شان نسبت به ما ادامه دارد و نبايد فكر كنيم كساني كه جنگ هزار ميليارد دلاري را بر ما تحميل كردند دست از كينه توزي نسبت به ما برداشته اند.

سردار احمدي بيان كرد: آن چيزي كه امروز بين ما و دشمنانمان حرف مي زند تقيد و اطاعت از رهبري وحدت ملي و اتكا به منابع خودي و توسل به ائمه است.

وي افزود: امروز در واقع فرصتي است تا ما ياد همه كساني را كه بر گردن ما حق دارند گرامي بداريم و دشمنان نيز بدانند اين تحريم هاي آنها در واقع سكویي شده براي پرش ملت ايران به سوي پيشرفت و آباداني بيشتر كشور و ما هرگز از اين تحريم ها نمي هراسيم.

کد خبر 2140177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha