۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

از امروز در خانه هنرمندان؛

نمایشگاه کتاب‌های تخصصی هنر با بیش از 3 هزار عنوان آغاز می‌شود

نمایشگاه کتاب‌های تخصصی هنر با بیش از 3 هزار عنوان آغاز می‌شود

نمایشگاه کتاب‌های تخصصی هنر با بیش از 3 هزار عنوان کتاب، به همت شرکت ویژه نشر از امروز دوم مهر در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت ویژه نشر امسال نیز مانند سال‌های گذشته، همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، به منظور تأمین منابع علمی دانشجویان، نمایشگاه تخصصی کتاب‌های تخصصی حوزه هنر را در خانه هنرمندان برپا می‌کند.

تمام کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه، به زبان انگلیسی و از معتبرترین ناشران جهان هستند که با تخفیف در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند. این کتاب‌ها چاپ سال 2013 و پیش از آن هستند و موضوعاتی از جمله گرافیک، طراحی، معماری، شهرسازی، صنایع دستی، سینما، آشپزی، خیاطی و سایر رشته‌های هنری را شامل می‌شوند. تعداد عناوینی هم که در نمایشگاه عرضه می‌شوند، بیش از 3 هزار عنوان است.

نمایشگاه کتب تخصصی هنر از امروز سه‌شنبه دوم تا هشتم مهر در محل سالن تابستان خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر- بوستان هنر برگزار می‌شود.

ساعت بازدید از این نمایشگاه 14 تا 20 است و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از کتاب‌های عرضه شده در آن به سایت اینترنتی www.vijehnashr.com مراجعه کنند.

کد خبر 2141894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha