۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

صالحی امیری خبر داد:

تشکیل کارگروه واگذاری استقلال و پرسپولیس/ در موضوع تبانی داوری وارد نمی‌شویم

تشکیل کارگروه واگذاری استقلال و پرسپولیس/ در موضوع تبانی داوری وارد نمی‌شویم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: کارگروهی برای بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس تشکیل شده است و قرار شد این موضوع بدون بحث های حاشیه ای یک ماه بررسی شود و بعد نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: البته به مصلحت نیست که ما فقط به یک یا دو باشگاه توجه کنیم اما در خصوص واگذاری این دو باشگاه به گونه ای تصمیم می گیریم تا منافع دولت و ملت تضمین شود تا این باشگاه ها در انحصار فرد خاصی نباشند.
 
صالحی امیری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با تبانی در بحث داوری فوتبال چه برخوردی خواهد کرد گفت: بنا نیست ما در مسائل جزئی وارد شویم اما از فدراسیون فوتبال خواستیم قانونمند با فساد در عرصه ورزش برخورد کنند چرا که این موضوعات در هیچ عرصه ورزشی قابل تحمل نیست.
 
انتخابات کمیته المپیک به زودی برگزار می شود
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: ‌انتخابات کمیته ملی المپیک به زودی برگزار می شود و کمیته بین المللی المپیک هم با این انتخابات موافقت کرده است .
 
سیدرضا صالحی امیری درحاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: ‌سازوکار برگزاری این انتخابات مشخص است .
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برای حمایت از قهرمانان ورزشی به ویژه کشتی گیران چه برنامه ای دارید ؟ گفت‌: در این باره باید بدون احساسات و بر اساس آیین نامه عمل کرد .
 
صالحی امیری در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به برخی پیشکسوتان چیست ؟ افزود: در این خصوص تاکنون تصمیم گیری نشده است اما به گونه ای تصمیم می گیریم که منافع ملت و دولت تضمین شود و در انحصار افراد خاص نباشد.
کد خبر 2142918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha