۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

توسط سردار کشوری؛

برنامه های هفته نیروی انتظامی در کرمانشاه تشریح شد/ برگزاری آزمون استخدامی ناجا

برنامه های هفته نیروی انتظامی در کرمانشاه تشریح شد/ برگزاری آزمون استخدامی ناجا

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برنامه های هفته نیروی انتظامی در این استان را برای خبرنگاران تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار کریم کشوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران برنامه های هفته نیروی انتظامی در کرمانشاه را تشریح شد.

کشوری با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی در سراسر کشور اقتدار پلیس در سایه قانون مداری و مردم داری است اظهار داشت: روز جمعه پیاده روی خانواده های پرسنل نیروس انتظامی از ابتدای شهرک فرهنگیان تا پارک کوهستان برگزار خواهد شد و برنامه های جانبی این مراسم نیز در دستور کار خواهد بود.

وی گفت: روز شنبه کودکان در پارک شاهد آموزش ترافیکی خواهند دید و البته برنامه اصلی این روز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح است که در تعدادی از شهرستان های استان نیز به صورت همزمان برگزار می شود.

کشوری همچنین از برگزاری همایش اصناف، یادواره شهدا، کلاسهای مشاوره قضایی برای عموم مردم و برپایی نمایشگاه نیروی انتظامی در روز دوم هفته نیروی انتظامی خبر داد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: نمایشگاه تخصصی ترافیک در برخی از خیابانهای اصلی شهر، وزیت رایگان توسط پزشکان این مجموعه، صدور خلافی رایگان برای اتومبیل های پرسنل نیروی انتظامی و تجلیل از شهروندان قانون مدار، اروی راهیان نور سربازان وظیفه و رزمایش یگان های ویژه از برنامه های روز سوم این هفته است.

کشوری تصریح کرد: روز سه شنبه در هفته نیروی انتظامی یک روز فرهنگی است و طی آن مسابقه بهترین مقاله با موضوع های اجتماعی مثل امنیت و ...، گردهم آیی همیاران پلیس و توزیع بروشور ها و سی دی های فرهنگی در دستور کار است.

وی روز چهارم و پنجم این هفته را روزهایی با محوریت برنامه های ورزشی عنوان کرد و گفت: طی روزهای چهارم و پنجم علاوه بر افتتاح چند پروژه عمرانی مسابقات تیراندازی مسئولین استان و فینال مسابقات والیبال برگزار می شود.

کشوری همچنین از برگزاری همایش راهوران محله و ارسال پیامک های آموزشی در روزهای چهرم و پنجم خبر داد.

وی گفت: دیدار با خانوادهای شهدا به عنوان ولی نعمتان ما و همچنین همایش بازنشستگان پرسنل ناجا را در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری برنامه هایی مثل غبار روبی مزار شده، ویزیت مردم مناطق مرزی و اهدا بسته های بهداشتی به آنها، رژه رانندگان متورسیکلت که قانون را حفظ کرده اند، مسابقات اتومبیل رانی در صحنه و شرکت گسترده پرسنل و خانواده های نیروی انتظامی در نماز جمعه در روزهای آخر هفته نیروی انتظامی خبر داد.

کشوری در پایان از برگزاری آزمون استخدامی نیروی انتظامی در آخین روز هفته نیروی انتظامی خبر داد.

کد خبر 2146971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha