۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

اعزام تیم كارشناسی بررسی حادثه نشست زمین در ايران زمين/ جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای پروژه بابک زنجانی

اعزام تیم كارشناسی بررسی حادثه نشست زمین در ايران زمين/ جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای پروژه بابک زنجانی

معاون نظارت و بازرسي شوراي شهر تهران درپی نشست زمين در منطقه ايران زمين ( خیابان گلستان شهرک غرب ) به دلیل گودبرداری غیراصولی از اعزام تيم كارشناسان فني و عمراني براي بررسي فوري دلايل وقوع این حادثه خبر داد.

عباس جديدي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين اقدامات شوراي شهر تهران در مورد حادثه نشست زمين در محله ايران زمين تهران گفت: بعد از اطلاع از اين رخداد به سرعت معاونت نظارت و بازرسي شوراي شهر تهران با تشكيل كارگروهي تخصصي به محل حادثه اعزام شدند. بعد از اعزام اين كارگروه يك تيم از مهندسان عمران هم به منطقه اعزام شدند و امروز ساعت 14 جلسه فوق العاده براي آخرين نتايج بررسي حادثه در معاونت نظارت و بازرسي شوراي شهر تشكيل خواهد شد.

جديدي اظهار داشت: قطعا هرگونه اهمال كاري از سوي واحد عملياتي و پيمانكار و مسئول پروژه (كارفرما) غيرقابل گذشت است و تيم ارزيابي قطعا سليقه اي عمل كردن و اعمال نظرهاي غيركارشناسي را شفاف سازي خواهد كرد و گزارش کامل آن به سرعت به شهردار تهران ارائه مي شود.

معاون رئيس شوراي شهر تهران گفت: مردم تهران بدانند كه شوراي شهر به هيچ عنوان از مسائلي كه با جان مردم سرو كار دارد به آساني عبور نمي كند.

به گزارش خبرگزاري مهر، صدای مهیبی ساعت 5 صبح روز 11 مهر ماه ساکنان منطقه ايران زمين را متحير كرد. اين حادثه به دليل گودبرداري غيراصولي پروژه بزرگ فردي به نام بابک زنجانی بوده است. در این حادثه بخشی از ضلع شمالی پروژه تخریب و آسیب قابل ملاحظه ای به خیابان و خانه های اطراف وارد شد. همچنین براثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان در مجاور قطعه زمینی به وسعت ۵ هزارمترمربع با عمق ۴۰ متر، نشست کرد و ترک های عمیقی در سطح خیابان و دیوارهای ساختمان های اطراف پدیدار شد. این پروژه که توسط شرکت ستسا از زیرمجموعه های هلدینگ سورینت در حال ساخت است با وجود اخطارها و تذکرهایی که در این مدت دریافت کرده بود همچنان به فعالیت خود ادامه داد.

کد خبر 2149123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha