۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

جداسازی پارسیان به ضرر جوانان هرمزگانی است/از پارسیان بوی نفت و گاز می آید

جداسازی پارسیان به ضرر جوانان هرمزگانی است/از پارسیان بوی نفت و گاز می آید

هرمز- خبرگزاری مهر: امام جمعه هرمز گفت: شهرستان پارسیان در حوزه نفت و گاز رو به توسعه است و در آینده نزدیک این توسعه موجب ایجاد اشتغال برای جوانان هرمزگانی خواهد شد اما اگر این شهرستان از استان منتزاع شود توسعه پارسیان نفعی برای جوانان هرمزگانی ندارد.

حجت الاسلام محمد كاظم مناقبيان امام جمعه هرمز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جداسازی شهرستان پارسیان از استان هرمزگان بیان داشت: اخیرا صحبتهایی مبنی بر جداسازی شهرستان پارسیان از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس در محافل عمومی و سیاسی بگوش می رسد و ظاهرا این بار قضیه جدی تر از قبل شده است.

وی اظهارداشت: چرا عده ای امروز به یاد جدای سازی شهرستان پارسیان افتاده اند که سرمایه گذاریهایی در بخش نفت، گاز و انرژی در آن صورت گرفته است و به قطب مهم صنعتی جنوت کشور تبدیل خواهد شد.

امام جمعه هرمز تصریح کرد: مسلما با راه اندازی صنایع پتروشیمی و نفت و گاز موقعیتهای اشتغال فراوانی در این منطقه ایجاد خواهد شد و حتما سهمیه نیروهای بومی جهت اشتغال منظور خواهد شد که با جدا سازی پارسیان از هرمزگان و الحاق به فارس موقعیت اشتغال از جوانان هرمزگانی گرفته می شود و به استان برخوردار فارس که در زمینه های مختلف کشاورزی و صنعتی و معدنی حرف اول را در کشور می زند اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام مناقبيان گفت: ما وكلايی به مجلس فرستاديم كه در جهت حق و حقوق استان ايستادگي كنند و نماينده اي كه نتواند از حق استان دفاع كند ماندنش بعنوان وكيل استان در خانه ملت بي معنا است.

وي در ادامه با اظهار اینکه برای توسعه یک استان نباید به فکر کشور گشایی بود، تصریح کرد: از این منطقه بوی نفت و گاز می آید به همین دلیل برخی سعی دارند تا منافع استان فارس را در تصاحب شهرستان پارسیان محقق کنند.

 

 

کد خبر 2154617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha