۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۰

اعتراض گروهی از مردم بندرعباس به سکوت صداوسیما در مقابل مصوبه جداسازی مناطقی از هرمزگان

اعتراض گروهی از مردم بندرعباس به سکوت صداوسیما در مقابل مصوبه جداسازی مناطقی از هرمزگان

بندرعباس - خبرگزاری مهر: گروهی از مردم بندرعباس به سکوت صداوسیما در مقابل مصوبه جداسازی مناطقی از هرمزگان اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صدها تن از مردم بندرعباس بعد از ظهر یکشنبه در اعتراض به سکوت صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در خصوص مصوبه جداسازی مناطقی از شهرستان پارسیان استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس مقابل ساختمان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تجمع کردند.

حاضران در این تجمع اعلام کردند ما بي توجهي صدا و سيما و رسانه هاي استان هرمزگان نسبت به مصوبه جداسازی مناطقی از استان هرمزگان را به شدت محكوم كرده و معتقديم اين بي توجهي شرايطي براي سوء استفاده رسانه هاي بيگانه و معاند را فراهم مي كند.

در این تجمع اعلام شد که صدا و سیما به عنوان رسانه ای ملی باید خواسته مردم هرمزگان در مخالفت با مصوبه جداسازی بخش هایی از این استان را منعکس کند اما صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این خصوص سکوت کرده است.

تجمع کنندگان شعارهایی در مخالفت با طرح جداسازی بخش هایی از استان هرمزگان سردادند و همچنین خواستار انتصاب فردی بومی برای مسئولیت استانداری هرمزگان شدند.

از زمان اعلام رسمی مصوبه جداسازی مناطقی از شهرستان پارسیان استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس تا کنون دو بار در مقابل ساختمان جدید استانداري هرمزگان و یک بار در مقابل فرمانداري بندرعباس و یک بار نیز در مقابل ساختمان قدیم استانداری هرمزگان تجمعات اعتراض آمیزی از سوی هرمزگانی ها صورت گرفته است.

این در حالی است که اجرای این مصوبه به حالت تعلیق درآمده اما معترضان خواستار لغو کامل مصوبه هستند.

کد خبر 2155071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha