۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

شکایت تبریزی‌ها به کفاشیان؛

تراکتورسازی برای فدراسیون زمان تعیین کرد/ حق‌وردی را یکسال محروم کنید!

تراکتورسازی برای فدراسیون زمان تعیین کرد/ حق‌وردی را یکسال محروم کنید!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت این باشگاه از داور بازی این تیم با فولاد خوزستان، برای اخراج مهاجم فولاد و همچنین محرومیت تورج حق‌وردی زمان تعیین کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه تراکتورسازی در ادامه انتقادات خود از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فولاد خوزستان در هفته سیزدهم نامه شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است. در بخشی از این نامه که روی وب سایت باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته، حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با درخواست از علی کفاشیان آورده است: " درخواست داریم که آقای تورج حق وردی داور بازی یکسال از داوی محروم و بازیکن فولاد خوزستان نیز از ادامه حضور در فوتبال ایران منع گردد. هواداران تراکتورسازی انتظار دارند که مسئولان فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را در استیفای حقوق آنها مبذول دارند".

زینی‌زاده همچنین تهدیدهای خود را مبنی بر استعفا دادنش به علی کفاشیان هم یادآور شده است: "شایان توجه باشد چنانچه تا پایان نیم فصل و در دو هفته بعدی حقوق تراکتورسازی احقاق نگردد و بازیکن هتاک فوق الذکر اخراج نگردد، این خادم تراکتورسازی به عنوان اعتراض به بی مسئولیتی‌های انجام شده استعفای خودم را تقدیم هیات مدیره باشگاه خواهم کرد".

کد خبر 2160155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha