۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

صبح امروز؛

نخستین دوره رقابت های لیگ کریکت آقایان در زاهدان آغاز شد

نخستین دوره رقابت های لیگ کریکت آقایان در زاهدان آغاز شد

زاهدان - خبرگزاری مهر: نخستین دوره رقابت های رفت لیگ کریکت آقایان با حضور 9 تیم از استان های فارس، گلستان، یزد و سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دور رفت رقابت های کریکت آقایان با حضور 6 تیم از سیستان و بلوچستان و 3 تیم از استان های فارس، یزد و گلستان از روز دوشنبه در دهکده المپیک زاهدان آغاز شد.

رییس انجمن های ورزشی سیستان و بلوچستان درگفتگو با مهر اظهار داشت: در مرحله رفت این رقابت ها تیم های استان های تهران و خوزستان نیز به منظور شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که موفق به حضور در این دوره نشدند.

محمد پیری گفت: این مسابقات از روز دوشنبه در زمین شماره 2 دهکده المپیک زاهدان و به مدت 8 روز و با حضور بیش از 7 داور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از رقابت ها می تواند یکی از معیار های انتخاب بازیکنان برای دعوت به تیم ملی باشد افزود: این رقابت ها آمادگی لازم را برای حضور جوانان استان در صورت انتخاب در تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات کریکت جوانان زیر 19 سال آسیا در کشور مالزی فراهم خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار صبح امروز و در دیدار تیم های  کنارک و سراوان از سیستان و بلوچستان تیم سراوان توانست با نتیجه برتر به پیروزی دست یابد.

کد خبر 2164316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha