۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰:۱۵

درودگر در گفتگو با مهر:

فرصت آسیایی شدن از جام حذفی را از دست نمی‌دهیم/ اسکوچیچ خود را ثابت کرد

فرصت آسیایی شدن از جام حذفی را از دست نمی‌دهیم/ اسکوچیچ خود را ثابت کرد

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه جایگاه این تیم در لیگ برتر مناسب نیست، اعلام کرد: ملوان در جام حذفی منطقی بازی می‌کند تا این فرصت خوب را برای رسیدن به آسیا به راحتی از دست ندهد.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم ملوان مقابل مس رفسنجان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق، گفت: تیم‌های دسته‌های پایین‌تر در رقابت با لیگ برتری‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان خود به میدان می‌آیند.

وی که این صحبت را در پاسخ به این پرسش "که چرا ملوان در وقت‌های اضافه مقابل تیم مس رفسنجان به پیروزی رسید داد؟" بیان کرد، افزود: بازیکنان چنین تیم‌هایی برای اینکه خود را اثبات کند، بهترین نمایش را در زمین ارائه کرده، تا هم بتواند در جام حذفی شگفتی بوجود آورده و هم توانایی‌های خود را به مربیان لیگ برتری ثابت کنند، همین مسئله باعث شده که تیم‌هایی مانند سپاهان یا صبا نتوانند در این مرحله موفق شوند.

مدیرعامل باشگاه ملوان همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه ما نمی‌خواستیم از یکسو خیلی زود با جام حذفی وداع کنیم و از سوی دیگر با توجه به شرایطمان در جدول رده‌بندی لیگ برتر نباید بیش از اندازه در این بازی به تیم فشار می‌آوردیم، اسکوچیچ چند بازیکن اصلی و مصدوم را بازی نداد تا شرایطشان برای دیدار مقابل فجر حفظ شود. در مجموع نتیجه برای ما مهم بود نه کیفیت، به همین دلیل عجله‌ای در حمله نداشتیم.

درودگر اضافه کرد: اسکوچیچ دو قهرمانی در کرواسی و دو قهرمانی در اسلوونی آنهم در جام حذفی به دست آورده و به نوعی روش موفقیت در این جام را بلد است. البته با توجه به اینکه جایگاه ما در لیگ برتر مناسب نیست، موفقیت در جام حذفی فرصتی است که ما را به آسیا می‌رساند، به همین دلیل می‌خواهیم پله پله این مسابقات را با موفقیت طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه اسکوچیچ در طول 9 سال گذشته 7 تیم را قهرمان کرده و کم کم توانایی‌های خود را ثابت می‌کند، تصریح کرد: بازیکنان ملوان کوچکترین کم کاری نمی‌کنند و با تمام وجود و در شرایطی که امکانات کمی دارند، در مسابقات به میدان می‌روند. مردم انزلی هم باید شرایط ما را درک کنند و بیش از این تیم را حمایت کرده تا بتوانیم انتظاراتشان را برآورده کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در پایان در خصوص دیدار با فجرسپاسی شیراز هم گفت: فجر تیمی غیرقابل پیش بینی است و مقابل آن تیم باید باهوش، بادرایت و صبورانه بازی کنیم تا بتواینم سه امتیاز حساس مسابقه را به دست آوریم.

کد خبر 2166557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha