۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

بیانیه مجمع نمایندگان هرمزگان/

پیگیریها برای لغو مصوبه پارسیان ادامه دارد/برخی افکار عمومی را منحرف کرده اند

پیگیریها برای لغو مصوبه پارسیان ادامه دارد/برخی افکار عمومی را منحرف کرده اند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مجمع نمایندگان هرمزگان در بیانیه‌ای اعلام کرد: سیر پیگیری‌‌ها برای لغو مصوبه پارسیان طی هفته‌‌های اخیر به مجموعه نتایج مثبتی رسیده است که عده‌‌ای تلاش دارند تا با ملتهب کردن فضا و اظهارنظرهای خلاف واقع این روند را منحرف کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن رد اظهارات اخیر یکی از نمایندگان استان فارس بر ضرورت پیگیری مطالبات مردم استان تاکید و خبر از دستاوردهای مثبت پیگیری‌ها در زمینه لغو مصوبه جداسازی بخش‌هایی از هرمزگان داده‌‌‌اند.

در این بیانیه با تاکید بر پیگیری مداوم مسئله جداسازی بخش‌هایی از هرمزگان و تلاش برای لغو آن طی روزهای اخیر و انتقال نگرانی‌ها و مطالبات مردم در این باره به مسئولان عالی کشور، آمده است: سیر پیگیری‌‌ها طی هفته‌‌های اخیر به مجموعه نتایج مثبتی رسیده است که عده‌‌ای تلاش دارند تا با ملتهب کردن فضا و اظهارنظرهای خلاف واقع این روند را منحرف کنند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان هرمزگان در خانه ملت، ائمه جمعه و جماعات سراسر استان هرمزگان همچنان بر موضع خود مبنی بر غیرکارشناسی بودن این مصوبه و ضرورت لغو آن تاکید دارند و این مصوبه را بر خلاف مصالح ملی و وحدت عمومی مردم منطقه می‌ دانند و بر این باورند که این مصوبه تنها تامین کننده منافع عده‌‌ای خاص است که با نشر اکاذیب، خلاف گویی و اظهارات تحریک آمیز طی این مدت سعی در برهم زدن آرامش مردم را دارند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نمایندگان مردم هرمزگان به منظور لغو این مصوبه تاکنون ضمن برگزاری دیدارها و نشست‌های مهمی با مسئولان عالی کشور، مطالبات مردم استان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در قالب نطق‌ها و تذکرات شفاهی نیز اعلام داشته‌اند و نامه 186 نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور در این زمینه نیز نشان داد که این مسئله در نظر بسیاری از نمایندگان مردم غیرکاشناسی بوده و تامین کننده منافع ملی نیست.

آنچه ماحصل پیگیری‌‌ها در این مدت بوده نشان می‌دهد که دستاوردهای مثبت آن در آستانه به نتیجه رسیدن است و بدون شک مسئولان دولت تدبیر و امید نیز در این زمینه بر پایه خواست و اراده مردم عمل خواهند کرد.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: تذکر به نمایندگان استان و ائمه جمعه در این باره نیز کذب محض است و منتخبان مردم پیگیر خواست عمومی مردم هرمزگان و مردم منطقه در این باره بوده و خواهند بود.

 

 

کد خبر 2166918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha