۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۹:۵۱

هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛

همه بازی‌ها تحت تاثیر جدال متین - باریج اسانس/ پیکان در اندیشه جبران

همه بازی‌ها تحت تاثیر جدال متین - باریج اسانس/ پیکان در اندیشه جبران

هفته چهارم لیگ برتر والیبال در حالی روز یکشنبه برگزار می‌شود که جدال حساس متین ورامین با باریج اسانس کاشان همه بازی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قطار رقابتهای لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه به ایستگاه چهارم خود می‎‌رسد. بعد از گذشته سه هفته از این دیدارها تیم‌ها شناخت نسبتا خوبی از یکدیگر پیدا کرده‌اند و به هماهنگی‌های لازم نزدیک می‌شوند. هر چند تا رسیدن به اوج آمادگی باید به تیم‌ها فرصت بیشتری داد با این حال آمادگی بالای ملی‌‎پوشان به خاطر اردوهای متوالی تیم ملی تنور مسابقات را گرم نگه می‌دارد.

فردا بدون تردید ورامین پایتخت والیبال ایران است. جایی که تیم مدعی متین این شهر پذیرای صدرنشین لیگ، باریج اسانس کاشان است. مصطفی کارخانه سرمربی ورامینی فصل گذشته متین که با این تیم نایب قهرمان لیگ برتر شده بود بعد از سه برد 3 امتیازی و صدرنشینی با تیم باریج اسانس حالا به ورامین باز می‌گردد و مقابل تیمی قرار می‌گیرد که هواداران پور شور آن زبانزد هستند.

حضور ستاره‌های تیم ملی در ترکیب دو تیم بهانه خوبی برای حساسیت بیشتر این دیدار است. سعید معروف، کاپیتان تیم ملی و ارزشمندترین بازیکن آسیا که در این فصل پیراهن تیم متین را بر تن کرده است رو در روی خود مهدی مهدوی را می‌بیند. شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی هم باید مقابل امیر غفور ستاره کاشانی‌های ایستادگی کند و در دفاع میانی جدال محمد موسوی عراقی با علیرضا نادی دیدنی خواهد بود.

فردا یک دیدار جالب دیگر نیز برگزار می‌شود. در تهران تیم پیکان باید با شهرداری ارومیه پیکار کند. هر دو تیم دیدار قبل خود را واگذار کرده‌اند و این بار انگیزه‌های زیادی دارند تا از دومین باخت متوالی فرار کنند. به نظر می‌رسد بازیکنان با تجربه پیکان و نیز شاگردان وطن‌پرست در تیم شهرداری ارومیه هنوز نتوانسته‌اند به شرایطی که از آنها انتظار می‌رود دست پیدا کنند. برنامه کامل بازی‌های روز چهارشنبه به شرح زیر است:

* کاله آمل - شهرداری تبریز
* متین ورامین - باریج اسانس کاشان
* پیکان تهران - شهرداری ارومیه
* میزان مشهد - بازرگانی گنبد
* شهرداری زاهدان - سایپا البرز
* آلومینیم المهدی هرمزگان - نوین کشاورز تهران 

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1 - باریج اسانس کاشان 9 امتیاز
2 - بازرگانی جواهری گنبد 8 امتیاز
3- متین ورامین 6 امتیاز(یک بازی کمتر)
4 - شهرداری تبریز 6 امتیاز
5 - پیکان تهران 5 امتیاز
6 - سایپا البرز 4 امتیاز
7 - شهرداری ارومیه 4 امتیاز
8 - میزان مشهد 4 امتیاز
9 - کاله مازندران 3 امتیاز (یک بازی کمتر)
10 - نوین کشاورز یک امتیاز
11- آلومینیوم المهدی بندرعباس یک امتیاز
12 - شهرداری زاهدان بدون امتیاز

کد خبر 2169451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha