۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

گزارش ورزشی/

مصطفی امپراتور به زادگاه خود باز می گردد/ فینال زودرس والیبال کشور در ورامین

مصطفی امپراتور به زادگاه خود باز می گردد/ فینال  زودرس والیبال کشور در ورامین

ورامین - خبرگزاری مهر: در هفته چهارم لیگ برتر والیبال تیم های باریچ اسانس و متین ورامین جذاب ترین دیدار این هفته را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای ورامین، آمل، تهران، مشهد، زاهدان و بندر عباس پیگیری می شود.

در این میان دیدار تیم های باریچ اسانس و متین ورامین دیدنی ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال محسوب می شود و بسیاری از کارشناسان این بازی را فینال زودرس مسابقات لیگ قلمداد می کنند، حضور مصطفی کارخانه در ورامین نیز بر حساسیت مسابقه فردا افزوده و این بازی را به آوردگاهی جذاب و دیدنی تبدیل کرده است.

مصطفی کارخانه در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر والیبال به عنوان سرمربی تیم متین ورامین به زادگاه خود بازگشت و با حمایت مردم و مسئولان شهرستان توانست در اولین حضور تیم متین در لیگ برتر والیبال و در مقابل تحسین تمام اهالی و کارشناسان والیبال به مقام نائب قهرمانی برسد و لقب مصطفی امپراتور از سوی تماشاگران ورامینی به این مربی با اخلاق اعطا شد.

در فصل جدید لیگ برتر نیز تماشاگران ورامینی علاقه داشتند تا مصطفی کارخانه همچنان در رأس کادر فنی تیم متین باقی بماند اما پس از انصراف تیم متین از شرکت در مسابقات، کارخانه با تیم متحول شده باریچ اسانس به توافق رسید و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

پس از امضای قرارداد مصطفی کارخانه با باریچ اسانس، با تلاش مسئولین شهرستان ورامین زمینه حضور تیم متین در رقابتهای لیگ برتر والیبال فراهم شد و سرمربی فصل گذشته این تیم به علت عقد قرارداد با تیم باریچ اسانس دیگر نتوانست به سکوی هدایت تیم متین بازگردد.

کارخانه در پایان بازی با آلومینیوم هرمزگان در خصوص جدایی اش از تیم متین ورامین گفت: متین ورامین را تیم خود می دانم و پس از اتمام مسابقات فصل گذشته بارها پیگیری کردم اما گفته شد که در این فصل متین ورامین قصد شرکت ندارد و سپس راهی تیم باریج اسانس شدم اما در روزهای پایانی مانده به مسابقات شاهد تشکیل مجدد تیم متین ورامین بودم که دیگر نمی توانستم بازگردم زیرا باید در ورزش حرفه ای برخورد کرده و احساسات را کنار بگذاریم.

از سویی دیگر تیم متحول شده باریچ اسانس با جذب بازیکنانی نظیر امیرغفور، ‌ علیرضا نادی، محمدمهدی مهدوی، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، ایوان اسپانف و قاسم کارخانه در کنار سرمربی گری مصطفی کارخانه خط و نشان جدی برای همه حریفان کشید.

تیم متین ورامین نیز جمعی از بهترین های والیبال نظیر محمد موسوی، سعید معروف، شهرام محمودی، نیکولوف، احسن الله شیرکوند، مجتبی میرزاجانپور و نصر اصفهانی را در کنار سرمربی مطرح ایتالیایی را دور هم جمع کرده و به گفته کارشناسان بخت اول کسب عنوان قهرمانی است.

نبرد رودر روی مهدی مهدوی در باریج اسانس و سعید معروف در متین و از سوی دیگر مصاف چشم در چشم علیرضا نادی و محمد موسوی دو تن از بهترین سرعتی‌های ایران و جدال شهرام محمودی از متین در مقابل امیر غفور در کاشان به عنوان قطر پاسورهای تیم ملی، این بازی را به یکی از حساس ترین بازی های چند سال اخیر لیگ تبدیل کرده است.

حال باید دید در این مسابقه تماشاگران ورامینی چه استقبالی از سرمربی سابق خود خواهند کرد و مصطفی کارخانه با توجه به شناخت بازیکنان خود می تواند در مقابل هزاران تماشاگر متعصب ورامینی پیروز از میدان خارج شود یا اسیر تاکتیک های بانیولی سرمربی متین ورامین خواهد شد.

گفتنی است این مسابقه از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین برگزار خواهد شد.

کد خبر 2169667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha