۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۵۴

اظهار نظر ملی‌پوشان در مورد بازی با تایلند؛

حدادی‌فر: با لژیونرها بهتر می‌شویم/ کریمی: امیدوارم سه امتیاز را بگیریم

حدادی‌فر: با لژیونرها بهتر می‌شویم/ کریمی: امیدوارم سه امتیاز را بگیریم

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ضمن مناسب ارزیابی کردن شرایط این تیم، از پیروزی مقابل تایلند صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حدادی‌فر درباره بازی مقابل تایلند و شرایط تیم ملی اظهار کرد: این بازی هم مثل بازی‌های دیگر است و بازیکنان تیم ملی می‌خواهند با قدرت در این بازی ظاهر شوند و سه امتیاز بازی را بگیرند.

حدادی‌فر که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، درباره حضور لژیونرها هم خاطرنشان کرد: مطمئنا با حضور لژیونرها شرایط تیم ملی بهتر شده و ترکیب بازیکنان کامل می‌شود. همچنین امیدوارم روز جمعه برای تیم ملی روز خوبی باشد و بتوانیم سه امتیاز کامل را بگیریم.

از سوی دیگر یعقوب کریمی هم درباره بازی با تایلند گفت: به هر جهت در خانه حریف بازی می‌کنیم و تایلندی‌ها از امتیاز میزبانی برخوردارند. اینجا رطوبت بالاست و شرایط سخت است و تایلندی‌ها به بازی کردن در این هوا عادت دارند.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، افزود: البته ما به غیر از بازی که مقابل تایلند در تهران انجام دادیم، بازی تیم تایلند مقابل چین را دیده‌ایم و این تیم همانطور که در تهران خوب بازی کرد، مقابل چین هم خیلی خوب عمل کرد و این تیم را شکست داد.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان همچنین ادامه داد: در حال حاضر فوتبال تایلند پیشرفت کرده و این پیشرفت به خاطر سرمایه‌گذاری در فوتبال این کشور چشمگیر بوده است. من قبلا در رده‌های نوجوانان و جوانان با تیم ملی تایلند بازی کرده‌ام اما آن تیم‌ها به خوبی تیم ملی بزرگسالان کنونی تایلند نبوده‌اند.

کریمی در پایان گفت: در هر حال ما امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و بازی خوب و روانی ارائه کنیم و با سه امتیازی که در بانکوک می گیریم به لبنان برویم.

کد خبر 2174128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha