۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۰:۱۹

جلالی در گفتگو با مهر:

تایلند نمی‌تواند برای ایران مشکل ساز شود/ می‌بریم و صعود می‌کنیم

تایلند نمی‌تواند برای ایران مشکل ساز شود/ می‌بریم و صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شرایط خوب تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد تیم تایلند نمی‌تواند برای تیم ملی کشورمان مشکل ساز شود. وی همچنین گفت: ایران در بازی روز جمعه پیروز شده و به جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا صعود خواهد کرد.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دیدار برگشت تیم ملی فوتبال ایران برابر تایلند که جمعه هفته جاری در شهر بانکوک برگزار می‌شود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همانطور که در بازی رفت هم دیدیم، تیم تایلند نمی‌تواند برای تیم ملی ایران ما مشکل ساز باشد و می‌توانیم در بازی برگشت هم نتیجه خوبی را برابر این تیم بدست آوریم.

وی در ادامه با اشاره به شرایط خوب تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: به نظرم تیم ملی ایران می‌تواند همانند بازی رفت مقابل تایلند آنهم در خانه‌اش به پیروزی دست یابد، نتیجه‌ای که باعث می‌شود تیم ملی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین در خصوص عملکرد خوب تیم‌های ملی و باشگاهی تایلند در سال اخیر گفت: هرچند فوتبال تایلند پیشرفت زیادی داشته است ولی تیم ملی فوتبال این کشور نه الان و نه در سال‌های آینده حرفی برای گفتن قابل ما نخواهند داشت. 

دیدار تیم‌های فوتبال تایلند و ایران در هفته چهارم از مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا روز جمعه هفته جاری در شهر بانکوک برگزار می‌شود.

کد خبر 2174278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha