۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۰

حجت الاسلام قربانپور:

مبلغان برای ایجاد فضای تبلیغی سالم در هیات های عزاداری تلاش کنند

مبلغان برای ایجاد فضای تبلیغی سالم در هیات های عزاداری تلاش کنند

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مبلغان دینی و حوزویان باید ضمن پرهیز از بیان خرافات و انحرافات در مجالس سوگواری برای ایجاد فضای تبلیغی سالم در هیات های عزاداری تلاش کنند.

حجت الاسلام صفر قربانپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مبلغان دینی و حوزویان باید ضمن پرهیز از بیان خرافات و انحرافات در مجالس سوگواری برای ایجاد فضای تبلیغی سالم در هیات های عزاداری تلاش کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل مبلغان دینی و روحانیون با سازمان های فرهنگی، بیان درست واقعه عاشورا و پاسخگویی مناسب به چرایی و چگونگی قیام امام حسین(ع) و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر از طریق تذکر لسانی را از جمله وظایف خواهران مبلغ دانست.

وی در ادامه افزود: برگزاری دوره های مربیگری و برگزاری گفتمان های دینی از دیگر برنامه هایی است که در راستای تبیین فرهنگ دینی و ترویج اصول دینی در جامعه برگزار می شود.

وی تصریح کرد : هدف از برگزاری نشستهای گفتمان دینی فقط سخنرانی نیست بلکه باید در این نشستها به پرسخ و پاسخ و رفع شبهات نیز پرداخته شود.

حجت الاسلام قربانپور اظهار کرد: حضور در مدارس و گفت و گو با دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند راهی برای تقویت باورها و اند یشه های دینی این عزیزان در کنار تحصیل علم و دانش است.

وی در پایان از مسئولان فرهنگی خواست با شیوه های صحیح تبلیغی بریا تقویت باورها و اندیشه های جوانان تلاش کنند.

کد خبر 2174610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha