۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۷

شکوهی در گفتگو با مهر:

تیتراژ "زمانی برای عاشقی" حدیث رفتن پدرم بود/ هنوز دِینم به سیدالشهدا ادا نشده است

تیتراژ "زمانی برای عاشقی" حدیث رفتن پدرم بود/ هنوز دِینم به سیدالشهدا ادا نشده است

خواننده تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی "زمانی برای عاشقی" گفت: حضورم در این مجموعه به نوعی ادای دِین من به حضرت سید الشهداست که هنوز بخشی از این دِین باقی مانده است.

شهرام شکوهی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خواندن تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی "زمانی برای عاشقی" که در حال پخش از شبکه تهران است، خاطرنشان کرد: داستان تولید آهنگ پایانی این مجموعه برای من داستان غریبی است که می‌توانم آن را نوعی حدیث رفتن بنامم.

وی افزود: این آهنگ 2 سال گذشته با عنوان "عاشقان" با شعر و ملودی من و تنظیم و همخوانی امیرحسین کاشانیان، نوازندگی سه تار، گیتار بیس و همخوانی گرشا رضایی و نوازندگی ترومپت فرید شیخی تولید شد و یادم می‌آید ساخت آن بیشتر از یک ساعت هم طول نکشید. این در حالی بود که آن زمان هنوز پدرم در قید حیات بود ولی متاسفانه وقتی این آهنگ را زمزمه می‌کردم احساس می‌کردم که مدتی بعد پدرم را از دست خواهم داد حتی وقتی بیست دقیقه از اجرای اولیه قطعه گذشت من ناخودآگاه شروع به گریستن کردم.

این خواننده موسیقی پاپ گفت: مدتی بعد از ساخت این تک‌آهنگ، از سوی محمد حسین لطیفی برای خوانندگی و ساخت تیتراژ پایانی مجموعه محرمی "زمانی برای عاشقی" دعوت به کار شدم. این در حالی است که من همیشه دوست داشتم نذر خودم را به نوعی برای حضرت سید الشهدا (ع) ادا کنم به همین منظور ضمن ارادتی که به آقای لطیفی داشتم تصمیم گرفتم از این ملودی به دلیل حال و هوای مجموعه و تناسبی که با آن داشت برای تیتراژ پایانی استفاده کنم. البته این نذر با نذری که من برای عاشورا و دهه محرم داشتم فرق می کرد که امیدوارم بتوانم روزی آن را ادا کنم.

شکوهی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از اینکه آقای لطیفی آهنگ را گوش داد بلافاصله پاسخ مثبت داد و ما هم با اندکی تغییر در تنظیم و تغییر در سازبندی متناسب با ایام محرم و صفر کار را برای پخش در تیتراژ پایانی مجموعه آماده کردیم که خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

وی در پایان عنوان کرد: آهنگ "عاشقان" از جمله ملودی‌های ساخته شده توسط من است که برای استفاده در تیتراژ مجموعه "زمانی برای عاشقی" دچار کمترین تغییرات شد و من خیلی خوشحالم که موجب رضایت مخاطبان را فراهم کرده است. البته امیدوارم در آینده‌ای نزدیک کارهای بهتر و با کیفیت‌تری را برای عرض ارادت به ساحت حضرت سید الشهدا (ع) تولید کنم.

مجموعه تلویزیونی "زمانی برای عاشقی" به کارگردانی محمد حسین لطیفی در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه تهران به تهیه کنندگی معصومه فرد شاهین برای پخش در دهه اول محرم در نظر گرفته شده است و ساعت پخش آن 23 و تکرار آن روز بعد ساعت 12:30 و 19 است.

فرهاد قائمیان ،رضا رویگری، عنایت شفیعی ،علیرضا اوسیوند،حمید ابراهیمی، نصرت میرعظیمی،کاظم هژیرآزاد،احمد علامه دهر،محمود مقامی، زهره حمیدی، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن، سعیده عرب و ... بازیگران این مجموعه هستند.

 

کد خبر 2176627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha