۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶

زارع‌پور در گفتگو با مهر:

حضور گودرزی در ورزش اتفاق خوبی است/ همه باید به او کمک کنیم

حضور گودرزی در ورزش اتفاق خوبی است/ همه باید به او کمک کنیم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس به محمود گودرزی به عنوان وزیر وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب شدن گودرزی با توجه به پیشینه ورزشی و ارتباطی که با دانشگاه دارد، اتفاق خوبی است. رای موافق اکثریت نمایندگان مجلس هم تائید کننده این موضوع است.

محمد زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام تبریک به وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان که با رای اکثریت نمایندگان مجلس عهده‌دار این مسئولیت شد، اظهارداشت: این برای اولین‌بار است که سکان هدایت ورزش به فردی سپرده شده که از بدنه خود ورزش است. به خصوص اینکه ارتباط همزمان آقای گودرزی با عرصه دانشگاه، باعث خواهد شد ارتباط این دو حوزه یعنی ورزش و دانشگاه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس شاهد خواهیم بود که از این پس ورزش بیشتر از گذشته به سمت علمی شدن پیش می‌رود، تاکید کرد: در این مقطع که ورزش با مشکلات زیادی به خصوص به لحاظ مالی روبرو است و در عین حال رویدادهای مهمی هم در سطح آسیا و جهان پیش رو داریم، انتخاب محمود گودرزی می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد. با برنامه‌هایی که وی برای ورزش و حتی حوزه جوانان ارائه کرده، می‌توان امیدوار به برطرف شدن خیلی از مشکلات در آینده‌ای نزدیک بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه به طور حتم محمود گودرزی با شناخت کاملی که از ورزش دارد، می‌تواند برنامه ریزی برای این حوزه را بر اساس ساختارشناسی دقیق‎تر انجام دهد، گفت: با رای اعتمادی که نمایندگان مجلس به محمود گودرزی دادند، دغدغه اصلی فدراسیون‌ها یعنی مشکلات مالی آنها طی چند روز آینده برطرف می‌شود.

"اولویت‌های وزیر جدید ورزش و جوانان در آغاز کار چه مسائلی باید باشد"؟، زارع‌پور در پاسخ به این پرسش گفت: به طور حتم با توجه به رویدادهای مهم پیش رو، وزیر ورزش ورزش و جوانان باید اولویت‌های خود را معطوف به آنها کند. حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2014 طوریکه بتوان جایگاه دوره پیشین این بازی‌ها را حفظ کرد و حتی ارتقا داد. ضمن اینکه مسابقات جام جهانی فوتبال که ارزش و اهمیت زیادی دارد باید در قالب برنامه‌های کوتاه و میان مدت وزارت ورزش و جوانان به طور جدی پیگیری شود. 

وی ادامه داد: بازی‌های المپیک 2016 برزیل هم دیگر رویداد مهمی است که از حالا باید برای حضور در آن برنامه ریزی کرد. این بازی‌ها می‌تواند در قالب برنامه بلند مدت وزارت ورزش و جوانان مدنظر قرار بگیرد. اعزام کاروان هایی موفق به این سه رویداد باید در اولویت‌های کاری وزیر قرار بگیرد چراکه نتایج به دست آمده در آنها روی ورزش و مسیر آینده تاثیرگذار خواهد بود.

زارع‌پور با تاکید دوباره بر پیشینه مثبتی که محمود گودرزی در ورزش داشته، گفت: وزیر جدید ورزش و جوانان از نظر سلامت کاری و اخلاق‌گرایی زبانزد هستند. همه باید به او کمک کنیم تا ورزش به مراتب موفق‌تر از قبل پیش رفته و به تمام اهدافش دست یابد.

به گزارش مهر، محمود گودرزی چهارمین گزینه پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارت ورزش و جوانان بود که امروز یکشنبه موفق به کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شد. 

کد خبر 2176647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha