بایرامی و نگارش تازه‌ترین رمانش «تقدیر سعد»

بایرامی و نگارش تازه‌ترین رمانش «تقدیر سعد»

محمدرضا بایرامی از تالیف رمان تازه‌ای با عنوان «تقدیر سعد» و با مضمون داستانی که در فضای دفاع مقدس اتفاق می‌افتد، خبر داد و گفت: داستان این رمان که تا اندازه‌ای مستند هم هست، در خارج از ایران و در عراق می‌گذرد.

محمد رضا بایرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تالیف رمان تازه‌ای برای مخاطبان بزرگسال با موضوع جنگ تحمیلی خبر داد و گفت: در حال حاضر در حال نوشتن اثری در مورد جنگ هستم با این تفاوت که داستان آن در فضای خارج ایران و در عراق می‌گذرد.

وی افزود: داستان این رمان در سال 66 می‌گذرد و در واقع داستانی رخ داده در دل جنگ است که بخی از رویدادهای آن به صورت مستند از حوادث جنگ تحمیلی نشات گرفته و البته همه داستان هم بازگویی از مستندات نیست.

بایامی ادامه داد: در مورد قصه این اثر تنها می‌توانم بگویم که داستانی است درباره اينكه جنگ با انسان چه می‌كند. این موضع تِم كلی این داستان است و در آن سعی کرده‌ام به روایت این موضوع بپردازم که جنگ چقدر می‌تواند مخرب باشد؟

وی در مورد زمان پایان تالیف این رمان هم گفت: هنوز نمی‌دانم تا کی باید این رمان را ادامه دهم. قبل از این به سبب کاری که پیش آمد مدتی نوشتن آن را قطع کرده بودم اما این روزها دوباره آن را از سر گرفته‌ام. تنها می‌توانم بگویم که خودم الان خیلی از این اثر راضی هستم و دوستش دارم.

این نویسنده همچنین در مورد نام این رمان نیز گفت: فعلاً نام این اثر «تقدیر سعد» است اما احتمال تغییر این نام هم وجود دارد.

یادآوی می‌شود تازه‌ترین رمان محمد رضا بایرامی با عنوان «سنگ سلام» به تازگی از سوی انتشارات عصر داستان رونمایی شده است.

کد خبر 2179940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha