۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۱۰

بهروز منتقمی به مهر خبر داد:

استقبال غافلگیرکننده از خرید بلیت اینترنتی و عرضه بلیت از طریق نمایندگی‌ها

استقبال غافلگیرکننده از خرید بلیت اینترنتی و عرضه بلیت از طریق نمایندگی‌ها

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد استقبال از خرید بلیت اینترنتی دیدار میلان با پرسپولیس بسیار غافلگیر کننده بوده است. وی همچنین گفت: باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد بلیت این دیدار را از طریق دفاتر نمایندگی و مدارس فوتبال این باشگاه در سراسر کشور به هواداران عرضه کند.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بحث فروش اینترنتی بلیت دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش فروش بلیت این بازی از روز پنجشنبه در سایت باشگاه آغاز شده و طی 24 ساعت گذشته بیش از 2 هزار بلیت فروخته شده است، درحالیکه در بازی‌های دیگر بطور کلی میزبان فروش بلیت اینترنتی در عرض یک هفته یک سوم این میزان بوده است.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت این بازی، همان قیمت بلیت مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر بوده و افزایشی نداشته است، افزود: فروش بلیت‌های اینترنتی در 24 ساعت گذشته، بسیار غافلگیر کننده بود و این نشان دهنده استقبال بسیار خوب از این بازی است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین یادآور شد: بسیار از ارگان‌ها، نهادها و هواداران پرسپولیس در تهران و شهرستان‌ها خواستار دریافت بلیت به شکل گروهی شد‌ه‌اند که ما در این خصوص سازماندهی خاصی خواهیم کرد. البته استقبال مردم و نهادها را به فال نیک گرفته و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است بلیت‌های این بازی از طریق 50 دفتر نمایندگی و 70 مدرسه فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور به هواداران عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد مدارس فوتبال در طول 2 هفته گذشته افزایش یافته و مجوزهایی صادر شده که آن را جداگانه اعلام خواهد کرد، یادآور شد: متعاقبا اعلام می‌کنیم نمایندگان و مسئولان باشگاه پرسپولیس در چه روزهایی می‌توانند با مراجعه به باشگاه بلیت‌ها را با پرداخت وجه در نظر گرفته شده، دریافت کنند. همچنین به نهادها و ارگان‌ها، بلیت بصورت گروهی و آن هم طبق ضوابطی خاص عرضه می‌شود و به دارندگان کارت‌های هواداری هم بلیت این بازی با تخفیف عرضه می‌شود.

منتقمی همچنین گفت: دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان دیداری ملی، بین‌المللی و خاطره‌ انگیز است زیرا هم ستارگان میلان در آن حضور دارند، هم پیشکسوتان و ستارگان پرسپولیس و هم بازی خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال محسوب می‌شود، به همین دلیل مطمئن هستیم هواداران در این بازی سنگ تمام خواهند گذاشت.

کد خبر 2180236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha