۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۳

اخبار کوتاه استان مرکزی/

20 هزار قلم داروي غيرمجاز در اراك کشف شد

 20 هزار قلم داروي غيرمجاز در اراك کشف شد

اراک - خبرگزاری مهر: جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به کشف 19 هزار و 388 قلم داروي شيميايي وگياهي غيرمجاز در اراك گفت: در پي كسب اطلاعات مردمي مبني بر فعاليت افرادي در خصوص تهيه، نگهداري وتوزيع داروهاي شيميايي و گياهي غيرمجاز در داخل پاركينگ يك منزل مسكوني در اراك، موضوع مورد پيگيري پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان مركزي قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ " ايرج كاكاوند" با اشاره به دستگیری دو  نفر در این رابطه افزود: بسياري از داروهاي كشف شده غيرمجاز بوده و مقادير ديگري از اين داروها فاقد مجوز توزيع و فروش هستند.

وی خاطرنشان کرد: محل نگهداري داروهاي كشف شده نيز فاقد مجوز فعاليت در اين زمينه مي باشدكه پس از بررسي توسط كارشناسان علوم پزشكي استان پلمپ شد.

کشف 19 راس احشام سرقتي در شهرستان محلات

فرمانده انتظامي شهرستان محلات از کشف 19 راس احشام سرقتي در شهرستان محلات خبر داد.

سرهنگ "فرامرز گودرزي" افزود: پس از تحقيقات گسترده پليس 2 نفر سارق شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه و در حين حمل 19 راس احشام سرقتي دستگير شدند.

وی با اشاره به اينكه 2 نفر سارق دستگير شده داراي سابقه كيفري هستند، اظهار داشت: احشام كشف شده به مالباختگان تحويل و متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

برخورد تريلر با دوچرخه، جان دوچرخه سوار را گرفت

در حادثه رانندگي ساعت 21 شب گذشته در يكي از خيابان هاي شهرستان دليجان كه بر اثر برخورد يكدستگاه تريلر ماك با يكدستگاه دوچرخه بوقوع پيوست متاسفانه  راكب دوچرخه  به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

علت اين تصادف از سوي پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان دليجان در حال بررسي است.

کد خبر 2182604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha