۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹

بسیج شهرداری تهران رتبه اول جذب نیرو را دارد

بسیج شهرداری تهران رتبه اول جذب نیرو را دارد

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: در دنیا کشورهای ثروتمدتر از ما خیلی است ولی قویتر از گفتمان ما جایی در دنیا پیدا نمی شود و این گفتمان باعث شده که ابرقدرتهای دنیا در برابر ما تعظیم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پیرهادی در اجتماع کثیر بسیجیان شهرداری تهران در برج میلاد گفت: آن چیزی را که باید عرض کنم، خدا قوت به شماهاست که در بین اقداماتی که در شهر تهران انجام می دهید، به یک اقدام معنوی و مقدس مثل بسیج می پردازید، فرهنگ بسیج را در تمام زندگی و کارتان سرلوحه قرار داه اید و خدا را شاکریم که این توفیق را پیدا کردیم که در کارها و فعالیتهای بسیج اسم ما هم قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، بسیج را گنجی بی پایان عنوان کرد و افزود: اگر بخواهند از بین 6 میلیارد انسان کره زمین خوبان عالم را جدا کنند، قطعا به بسیج خواهند رسید و باید از شما بسیجی ها تقدیر کنند.

وی تصریح کرد: این یک شعار نیست، روحیه صداقت، اخلاق مداری، همت، انضباط ، روحیه استکبار ستیزی ، روحیه ظلم ستیری،تواضع و هر صفتی که خداوند ترسیم کرده است، در بسیج موجود است و خود را به آن ملتزم می داند. به عبارت دیگر بسیج یعنی آمادگی دل و عاشقی کردن در میدان های مختلف. میدان هنر، میدان علم، میدان اخلاق و هر کسی این توفیق را ندارد.به تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بسیجی یعنی هر کسی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارد.

پیرهادی اضافه کرد: در بسیج یکی از محورهای اصلی فعالیت های ما آن است که حرف از خدا می زنیم، شعار می دهیم وقله را نشان  می دهیم. اما امروز نیاز است که به سمت آن قله حرکت کنیم. مقام معظم رهبری وقتی می فرمایند که بسیجی یعنی علی علیه السلام، یعنی قله خیلی بلند است. البته ما به نوک قله نمی رسیم، اما می توانیم به آن نزدیک شویم.

وی افزود: آنچه که امروز نیاز ماست، عمل صالح است. هر کس با هر شأن و شئونی که دارد آنجا را باید کانون جهان اسلام بداند.من نمی توانم خود را بسیجی بدانم ولی خوب کار نکنم،کبر و غرور داشته باشم،اگر این گونه شد همین نقطه ای که ایستاده ایم مردم مظلوم دنیا به ما افتخار خواهند کرد. اینجا فرزندان این انقلاب با عشق برای کشور حرکت می کنندو تابلویی را ترسیم کرده اندکه قابل وصف نیست.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران به تاثیر فعالیت های بسیج شهرداری تهران در فضای بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت:شما می بینید در یک اقدام هنری ضد استکباری چگونه فضای بین المللی متاثر می شود. شک نکنید که فعالیت های شما را رصدمی کنند، اجتماع شما را  رصد می کنند و به واسطه همین است که عقب نشینی کرده اند.

پیرهادی افزود: شما فکر می کنید آدم های لاوبالی غربی دلشان به حال ما می سوزد؟ قطعاً به واسطه استقامت شماست که عقب نشینی می کنند. مگر مردم آفریقا را نمی بینید که از گرسنگی و کمبود دارو می میرند، چرا نمی روند به آنها کمک کنند. خوی استکبار همین است. اگر بتوانند زیر پا له کند، له می کند. خوی آنها خوی ظلم است و فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی گفت:  زمانی که ما این بنر ها را در سطح شهر نصب کردیم، با یک هجمه در فضای مجازی مواجه شدیم. اما ما تصاویر و تمثال شهدا را در شهر تهران نصب کرده ایم تا هر روز شهدا را شاهد اعمال و رفتارمان ببینیم. یادمان نرود شهدا رفتار ما را نظاره می کنند.

پیرهادی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دنیا را متحیر کرده است و ما امروز به جایی رسیده ایم که رؤسای کشورهای بزرگ دنیا برای توافق با ما، می آیند و می روند. در دنیا کشور های ثروتمد تر از ما خیلی است ولی قوی تر از گفتمان ما جایی دردنیا پیدا نمی شود و این گفتمان باعث شده است که ابرقدرتهای دنیا در برابر ما تعظیم کنند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در پایان یادآور شد: ما امروز به حول و قوه الهی 234 پایگاه و 34 حوزه در شهردرای تهران داریم که قابل افتخار است و بسیج شهرداری تهران، رتبه اول را در بین بسیج ادارات کشور دارد.

گام اول تیم مذاکره کننده هوشمندانه ومقتدرانه بود

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران نیز در این مراسم گفت: ما غنی سازی را برای تولید علم، نیازهای پزشکی و ... نیاز داشتیم و وقتی آنها غنی سازی را پذیرفته اند یعنی سقف مطالبات و خواسته های ما را پذیرفته اند. ما در گام اول گام موثر و هوشمندانه ای بداشته ایم و در گامهای بعد بایدبا دقت بیشتری حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با حضور در اجتماع بسیجیان شهرداری تهران اظهار داشت: امروز بسیجی بودن یک فرصت است برای توسعه فرهنگ بسیجی، توسعه عدالت، مودت و خوبی ها.

سروری افزود : مهمترین خصیصه یک بسیجی، حفظ روحیه بدهکاری به انقلاب است. یکی از مشکلاتی که ما پیدا کرده ایم،روحیه طلبکاری از انقلاب است. زینب کبری(س) در مقابل یزید اظهار بدهکاری به خدا می کند و می فرماید: اللهم تقبل منا هذا القلیل، دادن علی اصغر، علی اکبر،دیدن اسارت در مقابل عظمت الهی قلیل می شود. آیا این احساس بدهکاری را توانسته ایم حفظ کنیم یا تبدیل به طلبکاری شده است؟

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: ما موشک های دور بردمان خیلی موثر است اما در مقابل حضور مردم در عرصه  قابل مقایسه  نیست. آن چه که امروز می تواند مملکت را در مقابل هجمه های دشمن محافظت کند، حضور مردم در عرصه های مختلف است. 

وی تصریح کرد: 2 فاکتور باعث شده است دشمن عقب نشینی کند، یکی حضور بسیجیان در 13 آبان و دیگری بیانات بسیار طوفانی مقام معظم رهبری که دشمن را به انفعال واداشت. شما اظهارات جان کری را ببیند، در ورای آن عربده های مستانه ، عجز و ناتوانیموج می زند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: امروز می بینید که تیم مذاکره کننده توانست قدم مثبت و مقتدرانه ای را برداردکه این گام ، گام موثر و در راستای استیفای حقوق ملت ایران بود .

سروری تصریح کرد: سقف خواسته های آمریکایی ها، انهدام ظرفیت هسته ای ایران بود. آنها می خواستند که ایران همه چیز را تعطیل کند.

وی گفت: امروز مهمترین دستاور د غربی ها آن است که جلوی ساختن بمب اتم را بگیرند که اساسا ما بدنبال سلاح هسته ای نبوده ایم. چون دکترین دفاعی ما بمب اتمی نبوده است که غربی ها بخواهند آن را به عنوان یک دستاورد عنوان کنند.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: ما غنی سازی را برای تولید علم، نیازهای پزشکی و... نیاز داشتیم و وقتی آنها غنی سازی  را پذیرفته اند یعنی سقف مطالبات  و خواسته های ما را پذیرفته اند. ما در گام اول گام موثر و هوشمندانه ای بداشته ایم و درگامهای بعد باید با دقت بیشتری حرکت کنیم .

کد خبر 2183340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha