۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰

تغییری در کار نیست؛

کمیسیون ورزشکاران فهرست جدیدی به کمیته ملی المپیک نداده است

کمیسیون ورزشکاران فهرست جدیدی به کمیته ملی المپیک نداده است

کمیسیون ورزشکاران فهرست جدیدی مبنی بر معرفی نمایندگان این کمیسیون برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک و تغییر آنها نسبت به فهرست اولیه، به این کمیته ارسال نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام اسامی نفرات مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص شد بهداد سلیمی، حمید سوریان، هادی ساعی، محمود میران، الهه احمدی و آرزو حکیمی به عنوان نمایندگان ورزشکاران برای حضور در این مجمع انتخاب شده‌اند.

البته به دنبال معرفی این افراد اعتراضات زیادی مطرح شد به خصوص در این مورد که چرا احسان حدادی یکی از نمایندگان ورزشکاران در این فهرست نیست. حتی در این زمینه اینگونه عنوان شد که شاید تغییراتی در فهرست ارائه شده (در رابطه با نماینده ورزشکاران) ایجاد شود و طی آن جابه‌جایی هم صورت گیرد. مثلا اینکه حدادی جایگزین میران شود.

انتخاب نمایندگان ورزشکاران برای شرکت در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک توسط کمیسیون ورزشکاران انجام می‌شود و طبیعی است که هر گونه تغییر در این زمینه هم باید توسط همین کمیسیون انجام شود اما این کمیسیون تا به امروز هیچ تغییری در فهرست نمایندگان منتخبش برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ایجاد نکرده و فهرست جدیدی هم در اختیار این کمیته قرار نداده است.

انتخابات کمیته ملی المپیک طبق تاریخ جدید 30 دی‌ماه برگزار خواهد شد. 

 

کد خبر 2183892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha