۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

سردار نقدی:

رواج فرهنگ غربی در مهدهای کودک / امر به معروف و نهی از منکر از خانواده آغاز شود

 رواج فرهنگ غربی در مهدهای کودک / امر به معروف و نهی از منکر از  خانواده آغاز شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ضرورت جهاد فرهنگی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی از عملکرد آموزش و پرورش در موضوع آموزش حجاب به دانش آموزان انتقاد کرد و گفت: بسیاری از مهدکودک های کشور رواج دهنده فرهنگ غربی هستند و حقیقت دین اسلام و فرهنگمان را به کودکان آموزش نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر با طرح این پرسش که چند کتاب درباره حجاب در مدارس کشور تدریس می شود و به شبهات دانش آموزان در موضوع حجاب پاسخ داده می شود گفت برخی می گویند نباید برای مقابله با تهاجم فرهنگی برخورد نظامی انجام شود و باید با کارهای فرهنگی آنها را تشویق کرد، اما کارنامه عملکرد فرهنگی نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن بداند که با همت خواهران بسیجی و ایثارگر که همه انقلاب و دفاع مقدس مدیون ایستادگی آنها است، فرهنگ حجاب و عفاف را ترویج خواهیم داد و همه آنچه که دشمن رشته کرده ما پنبه می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با توسل به ائمه معصومین نسل آینده را با عفت، حجاب و حیا پرورش خواهیم داد، تصریح کرد: دشمن بداند که ما راه را برای مقابله با تهاجم فرهنگی پیدا کرده‌ایم باز هم اگر شبکه ماهواره ای، فیلم و موسیقی بسازد، تلاششان به هدر رفته و جهاد فرهنگی ما در امر به معروف و نهی از منکر ادامه دارد و امروز می بینیم که گروهی از دانش آموزان و دانشجویان با انتخاب حجاب برتر دشمن را شکست داده اند.

وی با بیان اینکه امروز تجمع ما بعد از تجمع فرماندهان بسیج کشور در حضور مقام معظم رهبری یکی از مهمترین جلسات هفته بسیج بوه است چراکه  نشان دهنده فتح الفتوح جهاد فرهنگیمان است.

به گفته سردار نقدی اسلام دین منطق، عقل و خرد است و انسان مبتنی بر آن راه خود را انتخاب می‌کند. هر گاه که موانع بیرونی و درونی برداشته شود، حقیقت اسلام برای انسان ها روشن شده و آنها و با اختیار خود در برابر این حقیقت تسلیم می شوند. موانع بیرونی شامل شبکه های ماهواره ای، تبلیغات منفی، دروغ‌بافی، فسادپراکنی و موانع درونی، حسد، تکبر و رذایل اخلاقی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به خواهران بسیجی گفت: ما اینجا زنانی را می بینیم که با انتخاب حجاب برتر بر این موانع غلبه کرده و حقیقت اسلام را قبول کرده اند اگرچه دشمن با انواع هجوم‌ها و تبلیغات منفی، مواد مخدر و شبکه های ماهواره ای تلاش می کند تا ما را از مسیر اصلیمان دور کند، اما این اجلاس و همایش نشان می دهد که آنان در برابر ایجاد این سد شکست خورده اند.

به گفته سردار نقدی منظور از تهاجم فرهنگی صرفا بدحجابی نیست، در حال حاضر ناهنجاری های بدتری در بین مردم ما رایج است که باید با همه آنها با امر به معروف و نهی از منکر مبارزه کرد. این همایش نشان دهنده شروع یک حرکت عظیم است که آینده باشکوه تری در پیش روی ما است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید از داخل خانواده ها آغاز شود، گفت: در ابتدا تصور ما این بود امر به معروف و نهی از منکر برای گروه خاصی است که کارت در دست داشته و در خیابان در برابر ناهنجاری ها تذکر دهند، این تصور اصلاح شده و امروز باید اعلام کنیم که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تک تک افراد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در موضوع حجاب نیست، بلکه در مباحث اقتصای، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی باید امر به معروف و نهی از منکر شود.

سردار نقدی ادامه داد: در جنگ فرهنگی ما ابتدا خیلی از راه ها را نمی دانستیم اما امروز به برکت انقلاب تمامی راههای مبارزه با این نوع جنگ را پیدا کرده ایم و دشمن بداند که ما برای مبارزه در این راه از هیچ چیزی کم نمی گذاریم.

کد خبر 2183917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha