۷ آذر ۱۳۹۲، ۲۰:۳۲

رستمی در گفتگو با مهر:

حضور تیم‌های امدادی در مناطق زلزله‌زده دشتستان/ تا کنون خسارت جانی گزارش نشده است

حضور تیم‌های امدادی در مناطق زلزله‌زده دشتستان/ تا کنون خسارت جانی گزارش نشده است

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به حضور تیم‌های امدادی استان بوشهر در مناطق زلزله‌زده دشتستان، گفت: تیم‌های عملیاتی استان بوشهر در حالت آماده‌باش هستند.

شاپور رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زمین لرزه 5.7 ریشتری در پنج کیلومتری شرق شهر برازجان رخ داده و  در بسیاری از نقاط استان بوشهر احساس شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشاتی که به ما رسیده است، تاکنون خسارات به برخی از شبکه‌های برق در شهرستان دشتستان وارد شده است که در برخی مناطق شهری شاهد قطعی برق بوده‌ایم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: همچنین گزارشاتی نیز از ورود خسارات جزئی به منازل مسکونی در شهرستان دشتستان ارائه شده است.

وی اضافه کرد: تیم‌های عملیاتی ما به منطقه اعزام شده و در حال حاضر در این مناطق استقرار یافته‌اند.

رستمی افزود: با دستور استاندار بوشهر، ستاد مدیریت بحران در استان و سایر شهرستان‌ها تشکیل جلسه داده است و نیروها نیز آماده خدمات رسانی هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در ارتباط با خسارات جانی نیز گفت: هنوز گزارشی از خسارات جانی دریافت نکرده‌ایم و با توجه به عمق و منطقه زمین‌لرزه نیازمند بررسی جامع‌تر و دقیق‌تر خواهیم بود که اطلاعات دقیق‌تر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زمین لرزه 5.7 ریشتری ساعت 17 و 21 دقیقه پنجشنبه برازجان را لرزاند که این زمین لرزه در نقاط مختلف استان بوشهر و در برخی از استان‌های هم‌جوار احساس شد.

 

کد خبر 2184845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha