۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸

سئوال نادران از وزیر نفت در خصوص پرونده کرسنت در مجلس اعلام وصول شد

سئوال نادران از وزیر نفت در خصوص پرونده کرسنت در مجلس اعلام وصول شد

سئوال ملی نماینده مردم تهران از وزیر نفت در خصوص عملی نشدن وعده زنگنه در مورد پرونده کرسنت توسط هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی یک سئوال ملی و چند طرح و لایحه توسط هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

علیرضا منادی عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد سئوال ملی الیاس نادران نماینده مردم تهران از وزیر نفت در خصوص عملی نشدن وعده وزیر در خصوص حل پرونده کرسنت اعلام وصول می شود و همچنین از سوی دولت نیز لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاههای اجرایی در اجرای ماده 137 آیین نامه مجلس اعلام وصول می شود.

وی افزود: همچنین الحاق یک ماده به قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران به صورت عادی، لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران که با امضای رئیس جمهور از سوی دولت تقدیم مجلس شده است به همراه طرح جلوگیری از پرداخت خسارت کشتی ها به صورت عادی اعلام وصول می شود.

منادی در پایان همچنین درگذشت عالم ربانی حجت الاسلام آقای عباسی ریاست محترم حوزه علمیه شهرستان لنگرود را نیز به مردم استان گیلان و شهرستان لنگرود تسلیت گفت.

در پایان محمد حسن ابوترابی فرد رئیس جلسه نیز اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان بیانیه ای را جهت تقدیر و تشکر از وزارت امور خارجه به خاطر توافق هسته ای اخیر تهیه کردند که به دلیل کمبود وقت در جلسه علنی فردا قرائت می شود.

کد خبر 2187866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha