۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۸

کمیته ملی المپیک دخالت نمی‌کند؛

اظهار بی اطلاعی افشارزاده از تغییر فهرست کمیسیون ورزشکاران

اظهار بی اطلاعی افشارزاده از تغییر فهرست کمیسیون ورزشکاران

دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد جایگزین شدن احسان حدادی به جای محمود میران در فهرست ورزشکاران معرفی شده به مجمع انتخاباتی این کمیته اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که کمیته ملی المپیک هیچ دخالتی در این مورد نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، "احسان حدادی جایگزین محمود میران در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شد"؛ این خبری بود که امروز سه شنبه اعلام شد اما هادی ساعی، رئیس کمیسیون ورزشکاران ضمن اظهار بی اطلاعی از آن به خبرنگار مهر تاکید کرد که اگر هم چنین کاری انجام شده باشد، غیرقانونی است و کمیسیون ورزشکاران هم هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است.

این در حالی است که دبیر کمیته ملی المپیک هم تاکید دارد که این کمیته هیچ نقشی در انتخاب و معرفی نماینده ورزشکاران ندارد. بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: کمیته ملی المپیک در انتخاب قهرمانان و ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخاباتی هیچ نقشی ندارد. این کار باید به صورت مستقل توسط کمیسیون وزشکاران انجام شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در مورد جایگزین شدن حدادی به جای میران هم هیچ اطلاعی ندارم. در این مورد کمیسیون ورزشکاران و هادی ساعی که ریاست آن را بر عهده دارد باید تصمیم بگیرد. کمیسیون ورزشکاران در مورد انتخاب نماینده ورزشکاران به طور مستقل عمل می‌کند.

 

 

کد خبر 2188072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha