۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۱

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال؛

کاله آمل سه جلسه محروم شد

کاله آمل سه جلسه محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با بررسی مسایل حاشیه ای مربوط به دیدار معوقه تیم‌های کاله آمل و متین ورامین رای به محرومیت سه جلسه‌ای کاله داد.

به گزارش خبرنگار مهر، این جلسه از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز دوشنبه با حضور محمود افشار دوست دبیر کل فدراسیون، دکتر علی فرخی و مهین انصاری رئیس و دبیر کمیته انضباطی، منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، سعید درخشنده ناظر مسابقه و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و حدود چهار ساعت به طول انجامید.

در ابتدا پس از قرائت گزارش ناظر مسابقه و ارائه توضیحات، طرفین در خصوص مسائل به وجود آمده صحبت کردند و سپس کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و اتفاقات و دفاعیات طرفین رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

تیم کاله مازندران در سه بازی خانگی بدون همراهی تماشاگران به میدان خواهد رفت. همچنین این باشگاه به مبلغ 10 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال بین تیم‌های والیبال کاله مازندران و متین ورامین یکشنبه دهم آذرماه در آمل برگزار شد که با حاشیه‌های نامناسبی همراه بود. کاله در هفته ششم لیگ برتر یک جلسه از محرومیت خود را پشت سر گذاشت

تیم آلومینیوم هرمزگان هم به خاطر ورود تماشاگرانش در دیدار روز یکشنبه، یک جلسه محروم شد.

کد خبر 2192016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha