۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

منصوریان خبر داد:

آزمون، جهانبخش و عابدزاده به تیم زیر 22 سال دعوت می‌شوند

آزمون، جهانبخش و عابدزاده به تیم زیر 22 سال دعوت می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران اعلام کرد 5 بازیکن جدید به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده‌اند که نام جهانبخش و سردار آزمون هم در بین آنها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در مورد آخرین وضعیت این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: علاوه بر فهرستی که روز سه‌شنبه اعلام شد، سردار آزمون از باشگاه روبین کازان، علیرضا جهانبخش از نایخمن هلند، مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن اصفهان، محمد نیارکی دروازه‌بان پاس همدان و امیرعابدزاده از پرسپولیس هم به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت می‌شوند.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد، ادامه داد: به این ترتیب فهرست ما 31 نفر است که 26 بازیکن برای بازی نخست با کره‌جنوبی به کیش می‌روند و بازی اول را با بازیکنان انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال همچنین افزود: طبق توافقی که با باشگاه‌ها و سازمان لیگ داشته‌ایم، پس از انجام بازی اول مقابل کره‌جنوبی در کیش، بازیکنان باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و نفت تهران به باشگاه‌هایشان برمی‌گردند و 5 بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم که از این پنج بازیکن، سه بازیکن از امیدهای فوتبال ایران برای راهیابی به رقابتهای المپیک 2016 ریودوژانیرو و حتی جام جهانی 2018 روسیه هستند.

منصوریان همچنین گفت: فهرست نهایی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران برای حضور در رقابتهای عمان پس از انجام دو بازی دوستانه در کیش اعلام می‌شود و امیداوریم تیم فوتبال زیر 22 سال با تمام قوا به مسابقات قهرمانی آسیا در این رده شرکت کند.

کد خبر 2198591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha