۳ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

تصویربرداری "رخنه" امشب تمام می‌شود/ مردم قصه خوب می‌خواهند

تصویربرداری "رخنه" امشب تمام می‌شود/ مردم قصه خوب می‌خواهند

نویسنده و کارگردان سریال "رخنه" از تصویربرداری آخرین صحنه‌ این سریال برای کامل شدن قسمت دهم آن خبر داد.

حسین تبریزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سریال "رخنه" که تاکنون دو قسمت از آن در شبکه دو پخش شده است، بیان کرد: تاکنون تدوین 9 قسمت از این سریال انجام شده است و امشب آخرین صحنه‌های این سریال تصویربرداری خواهد شد که به قسمت دهم مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون قسمت‌های سوم و چهارم هم مراحل فنی خود را می گذراند تا برای پخش روی آنتن رود.

کارگردان سریال "رخنه" درباره تامین بودجه و ضرورت تولید سریال‌های مناسبتی بیان کرد: ما تحت شرایط سازمان صدا و سیما کار می‌کنیم و سعی کردیم شرایط بودجه را برای عوامل تشریح و تامین کنیم تا بالاخره به نحوی به خانه خود یا همان صداوسیما کمک کنیم.

تبریزی درباره انتخاب بازیگران این سریال بیان کرد: ما سعی کردیم بازیگرانی برای کار خود انتخاب کنیم که از جنس مردم و باورپذیر باشند. این کار تنها 10 قسمت است و من می خواستم نقشی را که می گیرم در همین چند قسمت تاثیر خود را بگذارد و مخاطب باور کند که این شخصیت از اجتماع و جامعه اوست. به طور مثال علیرضا جلالی تبار از کسانی بود که پیگری کردم و دیدم به درد کار و نقش مورد نظر می خورد.

کارگردان سریال "بوی باران" در پایان در واکنش به اینکه بازیگران چهره چقدر می‌توانند در پیشبرد داستان موفق باشند، اظهار کرد: قطعا بازیگران سرشناس و چهره تاثیر بسزایی در دیده شدن کار دارند اما بازیگر تمام بار یک سریال را بر دوش نمی کشد. مردم ما آنقدر باهوش هستند که بیشتر از بازی ها و چهره ها، درگیر قصه شوند و مخاطب داستان را بیشتر دوست دارد. مردم در جامعه امروز ما منتقد شده اند و برای چنین مردمی تنها بازیگری نمی تواند جذب کننده باشد بلکه در درجه اول قصه و مردمی بودن یک کار است که آن را موفق می کند.

سریال "رخنه" با حضور بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار، زیبا بروفه‌، عنایت بخشی،‌ میرطاهر مظلومی‌، اشکان اشتیاق و ... از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می‌شود. این مجموعه که حال و هوای محرم دارد شامل 10 قسمت 45 دقیقه‌ای است.

داستان "رخنه" درباره‌ مردی 50 ساله به نام وحید است که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری را از پدرش به ارث برده است و در کنار همسرش روزگار خوشی را می‌گذارند اما در پی داستان ماجراهایی پیش می‌آید که وی دچار مشکلاتی می‌شود که حل آنها آسان نیست.

کد خبر 2201373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha