فریبا خانی راوی خاطرات نوجوانی تهرانی‌ها شد

فریبا خانی راوی خاطرات نوجوانی تهرانی‌ها شد

فریبا خانی از تالیف کتاب تازه‌ای از خود با عنوان «خاطرات نوجوانانی» خبر داد که به گفته وی حاصل گردآوری خاطرات نوجوانی آدم‌هایی است که در موقعیت‌های مختلف با آنها مواجه شده است.

فریبا خانی در گفتگو با خبرنگار مهر از تالیف اثر تازه‌ای از خود با عنوان «خاطرات نوجوانی» خبر داد و گفت: این کتاب تلاشی است برای گردآوری خاطرات نوجوانی آدم‌هایی که در اطراف ما زندگی می‌کنند.

وی افزود: خاطرات نقل شده در این کتاب همگی واقعی و حقیقی هستند و هیچ نوع قصه‌پردازی در ویرایش و تدوین آنها به کار نرفته است. البته گاهی روایت آنها رنگ و بوی طنز نیز دارد، اما تاکیدم روی این بود که این کتاب حاصل خاطرات بخشی از آدم‌های جامعه ما از دوران نوجوانی‌شان است و به هیچ وجه قصه نیست.

نویسنده مجموعه داستان «آدامس با طعم اکالیپتوس» افزود: من 13 سال است که در نشریه دوچرخه به جمع‌آوری و انتشار این دست خاطرات مشغولم  و جدای از آن در نشست‌ها، مصاحبه‌ها و مواردی از این دست با خاطراتی از افراد برخورد کرده‌ام که همه به متن کتاب اضافه شده است.

به گفته خانی نشر پیدایش در تدارک انتشار این کتاب است و متن آن در حال حاضر در مرحله تصویر‌گری قرار دارد.

این نویسنده در ادامه از گردآوری مجموعه‌ای از داستانک‌های خود در قالب کتابی با عنوان «واگن زنان» خبر داد و گفت: این کتاب شامل داستانک‌هایی است که در مترو سوژه آنها را دیده‌ام و در رفت و آمدهایم در مترو و در واگن ویژه بانوان با آنها برخورد کرده‌ام.

خانی تاکید کرد: این کتاب در حال حاضر در دست بازنویسی است و پس از آن منتشر خواهد شد.

کد خبر 2203953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha