۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۰۳

زلاتکو کرانچار تاکید کرد:

باید دیدارهای‌ سپاهان و سرخابی‌ها همزمان شود/ همه چیز در اغما است!

باید دیدارهای‌ سپاهان و سرخابی‌ها همزمان شود/ همه چیز در اغما است!

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اعتراض به همزمان نبودن دیدارهای تیمش با استقلال و پرسپولیس گفت: با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنم تا نامه‌ای اعتراض آمیز به سازمان لیگ بفرستند تا دیدارهای‌مان با بازی‌های استقلال و پرسپولیس همزمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری عصر امروز پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و داماش گیلان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: نتیجه خوب ذوب‌آهن در تهران مقابل نفت تهران باعث شد با انگیزه بسیاری برابر داماش به میدان برویم اما قبول داریم که داماش نیز با انگیزه به مصاف سپاهان می‌آید، هر چند اجازه نمی‌دهیم که تیم داماش، غافلگیرمان کند.

وی با بیان اینکه تا انتهای فصل همه چیز در اغما به سر می‌برد، تصریح کرد: با این حال ما تلاش می‌کنیم نتایج خوب خود را ادامه دهیم و نمی‌گذاریم که نتایج گذشته‌مان بی‌اعتبار شود، بنابراین بازیکنان نیز با تمرینات خوب خود، این مسئله را مد نظر قرار داده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با طرح این موضوع که زمان دیدارش با داماش بسیار بد است، افزود: متاسفانه زمان این مسابقه برای حضور تماشاگران بد است اما امیدوارم که تماشاگران ما در این مسابقه حضور پیدا کنند و از ظرفیت خود استفاده کنند؛ از سوی دیگر ما نیز تلاش می‌کنیم که در این بازی تیم داماش را اداره کنیم و امیدوارم فردا شاهد یک بازی با کیفیت باشیم.

وی اضافه کرد: هرچند بازی فردا بسیار سخت است اما سپاهان ارزش‌های واقعی خود را مقابل داماش نشان می‌ده. در بازی گذشته نیز توانستیم ارزش‌های خود را نشان دهیم و برای این بازی، ITC وندایک، بازیکن دورگه ما صادر شده و سوکای نیز می‌تواند در این بازی برایمان به میدان برود.

کرانچار پیرامون مصدومیت بازیکنان تیمش در این بازی ادامه داد: ما در این بازی امید ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما در مورد اینکه عقیلی و خلیل‌زاده می‌توانند بازی کنند یا خیر، هنوز نمی‌توانم نظر دهم اما بازیکنان ما در این دیدار همه انگیزه‌های خود را به کار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور بازیکن خارجی در سپاهان باعث می‌شود که راه روی بازیکنان جوان ما جهان‌عالیان، علی کریمی و نویدکیا بسته شود، ما این پروژه را منتفی کردیم و امیدوارم که با بازگشت نویدکیا، او نیز بتواند به سپاهان کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به زمان دیدارهای سپاهان در روزهای غیر تعطیل و تفاوت زمانی آن با تیم‌های سرخابی گفت: من با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنم تا نامه‌ای اعتراض آمیز نوشته و آن را به سازمان لیگ بفرستند تا زمان دیدارهای ما با دیدارهای استقلال و پرسپولیس همزمان شود.

 

کد خبر 2211580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha