۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۳۹

حواشی دیدار سپاهان و داماش گیلان/

حضور خلعتبری در فولادشهر و کاپیتان جدید برای سپاهان!

حضور خلعتبری در فولادشهر و کاپیتان جدید برای سپاهان!

اصفهان – خبرگزاری مهر: محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم پرسپولیس که از حضور در بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان محروم بود، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور یافت و بازی سپاهان و داماش گیلان را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر که عصر امروز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، به شرح زیر است:

* به دلیل بارش برف در اصفهان، تماشاگران سپاهان در این بازی نتوانستند روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر بنشینند و به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

* زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم سپاهان در این مسابقه بار دیگر از بازیکنان جوان خود در ترکیب اصلی تیم استفاده کرده بود و علی کریمی، امیرحسین کریمی و مهدی شریفی در ترکیب تیم اصفهانی حضور داشتند.

* سرجیو فن‌دایک، مهاجم دورگه سپاهان در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، هرچند که بعد از 60 دقیقه از سوی سرمربی سپاهان تعویض شد؛ جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی سپاهان نیز پس از هفته‌ها در ترکیب 18 نفره سپاهان قرار گرفته و در نیمه دوم نیز وارد زمین مسابقه شد.

* رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان در این مسابقه در غیاب هادی عقیلی و امید ابراهیمی، بازوبند کاپیتانی را بر بازوان خود بسته بود.

*‌حضور محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از دیگر نکات جالب این بازی به شمار می‌رفت.

* سپاهانی‌ها بنری با حالت طنز و لهجه اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نصب کرده بودند و برای روی آن نوشته بودند: "ما خیلی قوی ایم!"

* تماشاگران داماش گیلان در دقیقه 44 مسابقه، نسبت به تمارض علی حمودی در محوطه جریمه تیم داماش، اعتراض نشان دادند.

* بارش شدید برف از ابتدای نیمه دوم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و در بین دو نیمه، بازیکنان ذخیره‌های سپاهان، نیز غلامی، سوکای، مرادمند، حمیدرضا صادقی در ورزشگاه ماندند و مشغول تمرین بودند.

* تیم سپاهان در دقیقه 60 بازی می‌توانست توسط فندایک به گل برسد اما این اتفاق صورت نگرفت، یک موقعیت حتمی گل را از دست داد.

* تشویق سوکای از سوی تماشاگران سپاهان بعد از نزدیک به 22 هفته حضور او، از نکات جالب توجه در این مسابقه به شمار می‌رفت.

* مهدی شریفی، مهاجم سپاهان در این بازی باز هم برای تیم اصفهانی گلزنی کرد و برای چهارمین بار پیاپی، برای تیم اصفهانی گل زد. او بعد از گلزنی به شدت به شادی پرداخت.

* محمد غلامی، مهاجم سپاهان نیز بعد از گلی که برای تیمش در دقیقه 76 به ثمر رساند، برای نشان دادن شادی خود، در بین برف‌ها شیرجه زد.

* بازیکنان سپاهان بعد از پایان مسابقه و در زمین برفی ورزشگاه فولادشهر به طرف تماشاگران رفتند و از آنها به دلیل حضور در ورزشگاه تشکر کردند.

این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

 

کد خبر 2212300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha