۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

منصور ابراهیم‌زاده:

بازیکنان باید متعصب‌تر بازی کنند/ برای ماندن در لیگ برتر باید به خودمان بیاییم

بازیکنان باید متعصب‌تر بازی کنند/ برای ماندن در لیگ برتر باید به خودمان بیاییم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با بیان اینکه بعد از شکست سنگین 5 بر صفر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند، گفت: بازیکنان راه‌آهن باید متعصب‌تر بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست سنگین 5 بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: امروز بازی خوبی انجام ندادیم و حرفی برای گفتن ندارم. بسیار بد بازی کردیم. بازیکنان ما باید با غیرت‌تر و متعصب‌تر بازی کنند تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشند. 

وی افزود: می‌دانستیم گسترش فولاد نفرات تأثیرگذاری مثل جابر انصاری، سامان نریمان‌جهان و مهرداد بایرامی دارد. شیوه بازی آنها را می‌دانستیم اما بسیار بد عمل کردیم و وظایفمان را به خوبی انجام ندادیم. 

سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد اینکه آیا شرایط زمین در باخت تیمش اثرگذار بود، خاطرنشان کرد: طبیعی است که در زمین یخ‌زدگی وجود دارد و شاید تبریز‌ی‌ها به این مسئله عادت بیشتری داشته باشند اما این مسئله توجیهی برای ما نمی‌شود. با توجه به بودجه‌ای که گسترش فولاد دارد می‌توانند رختکن‌ها را گسترش دهند و وضعیت ورزشگاه‌ها را بهتر از قبل کنند. 

ابراهیم‌زاده تأکید کرد: تمامی اتفاقات درون زمین توسط بازیکنان رقم می‌خورد. گسترش فولاد بیشتر در نیمه زمین خودی پاسکاری می‌کرد و روی دو ضد حمله توانست به گل برسد. راه‌آهن را از قبل از انقلاب می‌شناسیم، باید فرهنگ موفقیت در راه‌آهن تغییر کند بازیکنان باید جنگندگی، تعصب و مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشند. 

سرمربی تیم راه‌آهن سورینت خاطر نشان کرد: زمانی، علیزاده، علیپور و حتی برزای بازیکنان بسیار جوان ما هستند. باید در کنار این جوانی، تجربه هم باشد. همانطور که در گسترش فولاد، سامان نریمان‌جهان به عنوان یک بازیکن جوان حضور دارد در کنار آنها نقی‌زاده و علیزاده را به عنوان بازیکن باتجربه دارند. تمامی این مسائل به هارمونی بازی برمی‌گردد و اتفاقی که افتاد نشان می‌داد ما مشکل داشتیم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند، خاطر نشان کرد: باید به خودمان بیاییم، با حریفان مستقیم خود بازی داریم و مقابل استقلال خوزستان، فجر، داماش، صبا و ذوب‌آهن که بازی‌های 6 امتیازی هستند باید به میدان برویم. اگر در این مسابقات موفق شویم شرایط‌ خودمان بهتر خواهد شد.

کد خبر 2212344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha