۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

حواشی دربی 78؛

از بی‌نظمی کنار زمین تا برخورد گرم دایی با نوری/ اعتراض قلعه نویی به داور

از بی‌نظمی کنار زمین تا برخورد گرم دایی با نوری/ اعتراض قلعه نویی به داور

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی آغاز شد که قبل از شروع بازی در کنار زمین بی نظمی زیادی حاکم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی از ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که قبل از شروع بازی، علی دایی و اعضای کادر فنی پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال رفتند. در این لحظه به واسطه هجوم عکاسان، بی نظمی شدیدی بر کنار زمین حاکم شد.

* محسن بنگر، سید جلال حسینی، سید مهدی سید صالحی و میثم حسینی از جمله سرخپوشانی بودند که از امیر قلعه نویی برای حضور در زمین رخصت گرفتند. حنیف عمران زاده، مهرداد اولادی، محمد قاضی، سیاوش اکبرپور، امیر حسین صادقی و ... هم از استقلالی‌هایی بودند که به سمت علی دایی رفتند. البته پژمان نوری هم که قبلا با سرمربی پرسپولیس اختلافاتی داشت، به سمت علی دایی رفت و این دو برخورد گرمی با همدیگر داشتند.

* کریم باقری مربی پرسپولیس قبل از شروع بازی با سعید مظفری زاده و ستار همدانی خوش و بش کرد.

* امید نمازی و سیموئز دو مربی تیم ملی در ورزشگاه حضور دارند.

* محسن مسلمان و پیام صادقیان سوژه‌های تماشاگران استقلال هستند. استقلالی‌ها بارها علیه این دو بازیکن با سوژه قلیان کشی شعار سر دادند.

* اواسط نیمه اول، امیر قلعه نویی به تصمیم کمک داور اول به خاطر اعلام اوت به نفع پرسپولیس اعتراض کرد. موضوعی که باعث شد سعید مظفری زاده تصمیم کمک خود را رد کند و اوت را به نفع استقلال اعلام کند.

* مهرداد اولادی مهاجم استقلال در یک صحنه با سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس برخورد کرد. برخوردی که باعث شد پای اولادی به سر حسینی برخورد کند.

کد خبر 2216312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha