۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴

رقابت 9 نمایش در روز پنجم تئاتر فجر/ «مرد بالشی» و «ریچارد دوم» می‌آیند

رقابت 9 نمایش در روز پنجم تئاتر فجر/ «مرد بالشی» و «ریچارد دوم» می‌آیند

پنجشنبه 3 بهمن ماه ششمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای 9 نمایش حاضر در بخش های سه گانه مسابقه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش مسابقه تازه های تئاتر ایران، سه نمایش در تالارهای چهارسو، سایه، و کارگاه نمایش اجرا می شوند.

نمایش «فرجام سفر طولانی طوبا»  کار محسن حسن زاده در نوبت های 18 و 20:30 تالار چهارسو اجرا می شود. در تالار سایه نیز نمایش «قصه ظهر جمعه» کار سید محمد مساوات در نوبت های 17و19 روی صحنه خواهد رفت. کارگاه نمایش نیز میزبان نمایش «رضا» کار جابر رمضانی در نوبت های 16:30 و 18:30 می شود. در تالار قشقایی نیز نمایش «سنگ بست» به کارگردانی محمد‌مهدی خاتمی در نوبت های 17:30و19:30 روی صحنه می رود.

اجرای نمایش«چند ریشتر حرف تب دار» کار محمد شاکری نیز در ساعت های 17:30و19:30 مهمان تماشاخانه سنگلج است. تالار هنر نیز به اجرای نمایش«ابولهول» کار داوود پورحمزه اختصاص دارد که در بخش مسابقه مرور تئاتر ایران روی صحنه می رود. در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان نیز نمایش «خیال بی خیال» کار احسان فاضلی در نوبت های 17و19 اجرا می شود.

در بخش مسابقه بین‌الملل نیز نمایش «مرد بالشی» کار محمد یعقوبی و آیدا کیخانی در نوبت های 17و19:30سالن استاد ناظرزاده کرمانی به اجرا در می آید. نمایش «تنها در میان جمعیت» کار آنادورادورنو از ایتالیا نیز در سالن استاد سمندریان به اجرا در می آید. این نمایش دو اجرا در ساعتهای 18و20:30انجام می دهد. نمایش «ریچارد دوم» کار مهدی کوشکی نیز در ساعت 18:30 مهمان تالار استاد شکیبایی تماشاخانه سه نقطه خواهد بود.

نمایش «خیال بی خیال» کار احسان فاضلی در ششمین روز جشنواره در سالن استاد انتظامی و در نوبت های 17 و 19اجرا می شود. تالار فردوسی نیز در این روز میزبان علاقمندان « اپرای عروسکی لیلی و مجنون» کار بهروز غریب پور خواهد بود که در ساعت 19 اجرا می شود.

نمایش «P2» کار مرتضی میرمنتظمی نیز در نوبت های 18و20 تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت. تالار وحدت در ششمین روز جشنواره میزبان اجرای نمایش «Pythin Oratorio» کار ولادیمیر استانیفسکی می شود که در نوبت های 18و20:30 روی صحنه می رود.

اجرای نمایش های خیابانی، جلسات نقد و بررسی نمایش های خیابانی و آغاز کارگاه های آموزشی این بخش از جمله برنامه های روز ششم جشنواره است.

کد خبر 2219320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha