۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

پس از یک تعویق سه ماهه؛

جام جهانی کشتی فرنگی اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود

جام جهانی کشتی فرنگی اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران از برگزاری رقابتهای جام جهانی 2014 روسیه در اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.

حسام‌الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پیش از این قرار بود رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی طی روزهای 25 تا 27 بهمن‌ماه در شهر تیومن روسیه برگزار شود که گویا برگزاری المپیک زمستانی سوچی در روسیه باعث تعویق جام جهانی کشتی شد.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال این مسابقات به تعویق افتاد در نهایت مقرر شد تا جام جهانی کشتی فرنگی 2014 روسیه از روز 21 اردیبهشت‌ماه سال آینده در همان شهر برگزار شود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان نیز تاکید کرد: کادر فنی در این وقفه سه ماهه بخشی از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را تغییر داد تا بتوان چندین اردوی تدارکاتی دیگر تا آن زمان در برنامه گنجانده شود. ضمن اینکه حضور در تورنمنت بین المللی مجارستان و همچنین رقابتهای قهرمانی آسیا نیز می تواند در آماده سازی هر چه بیشتر فرنگی کاران ملی پوش تاثیر گذار باشد.

جعفری در خاتمه به رقابتهای جام یادگار امام نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری تورنمنت با کیفیتی بودیم که سال‌ها با افت و خیزهای زیادی همراه شده بود. مطمئنا این تورنمنت داخلی از سال‌های بعد در سطح کمی و کیفی بهتری برگزار می‌شود و تیم‌های خارجی بیشتری در این میدان حضور خواهند یافت.

کد خبر 2220817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha