۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۴۹

آقا صادقیان:

راه اندازی همزمان 2 خط تولید مطابق با استانداردهای جهانی در کارخانه تک ماکارون

راه اندازی همزمان 2 خط تولید مطابق با استانداردهای جهانی در کارخانه تک ماکارون

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرعامل کارخانه تک ماکارون گفت: شرکت تولیدی تک ماکارون با راه اندازی همزمان 2 خط تولید انواع محصولات ماکارونی بلند و کوتاه را مطابق با استانداردهای روز تولید می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار البرز به همراه هیئتی شامل، مدیران و مسئولان شهرستان ساوجبلاغ و همچنین اصحاب رسانه بعد ظهر سه شنبه از کارخانه تولید تک ماکارون بازدید کرد.

سعید آقا صادقیان اظهار داشت: شرکت تولیدی تک ماکارون از سال 73 با هدف تغذیه سالم اقدام به خریداری و تأسیس پیشرفته ترین ماشین آلات و فن آوری روز دنیا از کشور سوئیس کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: مساحت کل این کارخانه بالغ بر 120 هزار مترمربع شامل "سالنهای تولید و انبار"، فضای اداری، رستوران، تأسیسات آبرسانی و... است.

آقاصادقیان افزود: در سالن شماره 1 و 2 این کارخانه 6 خط تولید، انواع ماکارونی های موجود در بازار را تولید می کند.

مدیرعامل کارخانه تک ماکارون خاطرنشان کرد: کارخانه تک ماکارون تولیدات خود را به 5 محصول رشته ای و 10 محصول فرمی به صورت انبوه افزایش داده است و محصولات خود را به کلیه نقاط کشور توزیع می کند.

وی با اشاره به استقبال مردم از محصول تک ماکارون گفت: بسته بندی جذاب، ارزش تغذیه ای بالا و در نظرگرفتن انواع سلیقه های مخاطبان موجب شده تا این محصول با استقبال عمومی خوبی در جامعه همراه باشد.

آقاصادقیان تاکید کرد: کارخانه تک ماکارون در حال حاضر قادر است 450 تن محصولات را به بازار عرضه کند و همچنین تولید انبوه با کیفیت و ارزش تغذیه ای بالا سیاست کارخانه تک ماکارون است.

ماده اولیه مصرفی در تولید ماکارونی آرد حاصل از گندم دو روم مرغوب است

وی در ادامه اظهار داشت: راه اندازی واحد مدرن آردسازی آرد داران در سال 82 با گندم نرم و دستیابی به کیفیت مطلوب سمولینا همتراز با کشورهای نام آشنای ماکارونی در ایتالیا سرلوحه کار شرکت تک ماکارون قرار گرفت و از این رو خط 5 و 6 با ظرفیت بالاتر " 200 تن در روز" با هدف دستیابی به بازارهای صادرات از شرکت فاوا خریداری و نصب و راه اندازی شد.

مدیرعامل کارخانه تک ماکارون افزود: طراحی مدرن و منطبق با اصول GMP  و استفاده از مصالح مقاوم و درجه یک باعث شده است تا کیفیت محصولات از لحاظ بهداشتی مطابق با استانداردهای جهانی تولید شود.

آقاصادقیان در پایان اظهار داشت: مهمترین ماده اولیه مصرفی در تولید ماکارونی، آرد حاصل از گندم های دو روم مرغوب است.

در پایان بازدید سید طاهر طاهری در نشستی مشترک با مدیرعامل و کارکنان کارخانه تک ماکارون نظر مساعد خود را مبنی بر فراهم ساختن تسهیلات زود بازده ارائه داد.

کد خبر 2223781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha