۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۲۵

لکورج خبر داد:

15 یادواره شهدا طی دهه فجر امسال در اردبیل برگزار می شود

15 یادواره شهدا طی دهه فجر امسال در اردبیل برگزار می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از برگزاری 15 یادواره در قالب شهدای اقشار مردمی طی ایام دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی منصور لکورج عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این یادواره ها در اردبیل افزود: شهدای عشایر، محلات، شهدای شهرستان ها، شهدای فصلی استان اردبیل و... از جمله یادواره های برگزار شده در این استان است.

وی با بیان اینکه برخی از این یادواره از ابتدای دهه فجر برگزار شده است، تاکید کرد: یادواره 168 شهید عشایر و یادواره 128 شهید شهر لاهرود مشگین شهر از جمله یادواره های مهم برگزار شده در سطح استان بوده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین از برگزاری یادواره شهدای فصل زمستان شهرستان اردبیل طی روز چهارشنبه جاری خبر داد و متذکر شد: این یادواره با حضور خانواده های شهدا و ایثارگر و مسئولان اداری و نظامی استان ساعت 10 در مسجد قدس اردبیل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با این یادواره در شهرستان نمین نیز یادواره شهدای بخش "عنبران" این شهرستان در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

منصور لکورج با دعوت از عموم مردم این استان برای شرکت در این مراسم معنوی و پرفیض عنوان کرد: علاوه بر این یادواره شهدای منطقه "ویلکیج" شهرستان نمین، شهدای بخش های مشگین شهر شرقی و غربی و یادواره های شهدا در شهرستان های بیله سوار، گرمی، قشلاق دشت پارس آباد در طول ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

کد خبر 2229265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha