لیبرمن مطرح کرد؛

آمادگی اعراب برای رابطه با تل آویو/ اسرائیل به دنبال جذب 3 میلیون و پانصد هزار یهودی

آمادگی اعراب برای رابطه با تل آویو/ اسرائیل به دنبال جذب 3 میلیون و پانصد هزار یهودی

وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده است اسرائیل باید سه میلیون و پانصد هزار یهودی دیگر را وارد مناطق اشغالی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی آویگدور لیبرمن بار دیگر دیدگاه خود درباره مبادله اراضی و ساکنان در چارچوب طرح صلح با فلسطینی ها را تکرار کرد.

لیبرمن در سخنانی در کنفرانس باشگاه تجاری و صنعتی در تل آویو گفت ما باید سه میلیون و پانصد هزار یهودی دیگر را وارد اینجا(مناطق اشغالی) کنیم، این بزرگترین چالش امنیتی در برابر ما به شمار می رود که جمعیت خود را به 10 میلیون یهودی برسانیم.

لیبرمن به تمجید از حامیان این رژیم پرداخت و درباره جان کری وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت دوست دارم اعلام کنم که جان کری دوست واقعی اسرائیل است، کری روند مذاکرات(سازش) را به درستی هدایت می کند و ما اکنون اصولی را از طریق توافق با آمریکایی ها ایجاد می کنیم که بر اساس آن مذاکرات مستقیمی با فلسطینی ها انجام دهیم.

نکته جالب اینکه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از آمادگی رژیمهای سازشکار عربی که به زعم خود، آنها را جهان میانه رو عرب خواند، برای همکاری و ارتباط با رژیم اشغالگر قدس پرده برداشت و گفت آمادگی جهان میانه رو عرب امروز برای همکاری(با رژیم صهیونیستی) بیشتر از گذشته است.

لیبرمن همچنین در اظهاراتی که نشان دهنده دروغ بودن ادعای اروپایی ها مبنی بر تحریم شهرکهای صهیونیست نشین است، اظهار داشت حجم صادرات اسرائیل به اروپا به میزان هشت درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

کد خبر 2231936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha