۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۵۱

رستمی به مهر خبر داد:

طغیان رودخانه "توت شامی" در دالاهو/ آبرسانی سیار به مردم شهر گهواره

طغیان رودخانه "توت شامی" در دالاهو/ آبرسانی سیار به مردم شهر گهواره

دالاهو ـ خبرگزاری مهر: مدیر امور آب وفاضلاب شهر گهواره گفت: در بارش های چند روز اخیر شاهد طغیان رودخانه "توت شامی" در شهر گهواره بودیم که متاسفانه شدت طغیان به حدی بود که خطوط انتقال آب که در مسیر این رودخانه قرار داشتند دچار شکستگی های زیادی شدند.

مدیر امور آب وفاضلاب شهر گهواره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخی از بارندگی های در این شهرستان می توانند به بعضی از زیرساختهای آسیب جدی برسانند.

جعفر رستمی با اشاره به اینکه تاکنون بارشها در این شهرستان مناسب بوده است، گفت: با وجود اینکه بارشها نیاز اصلی و مبرم بخش کشاورزی است، ولی باید مسئولان امر برای مقابل با آسیب های احتمالی که متعاقب این نزولات جوی روی می دهد را پیش بینی های لازم را داشته باشند.

وی بیان داشت: یکی از رودخانه ای این شهرستان که در ایام بارش، پتانسیل آسیب رساندن به زیرساخت های شهری را دارد، رودخانه "توت شامی" است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر گهواره تاکید کرد: در بارش های چند روز اخیر شاهد طغیان این رودخانه در شهر گهواره بودیم که متاسفانه شدت طغیان به حدی بود به که خطوط انتقال آب که در مسیر رودخانه توت شامی قرار داشتند دچار شکستگی های زیادی شدند.

رستمی با اشاره به اینکه این امر باعث قطع شدن آب مصرفی شهروندان شهر گهواره شده است، اظهار داشت: برای اینکه در امر خدمات رسانی به مردم گهواره مشکلی پیش نیاید، این مدیریت به وسیله تانکرهای آب، به محلات این شهر آبرسانی سیار کرده است.

وی افزود: با وجود گستردگی شکستگی ها و آسیب های وارده به خطوط انتقال آب در شهر کرمانشاه، خوشبختانه نیروی آبفای شهرستان در کمترین زمان ممکن، نسبت به ترمیم و بازسازی این موارد اقدام کردند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر گهواره عنوان داشت: از شهروندان گهواره درخواست داریم که هرگونه شکستگی و یا قطع آب را سریعا به این مدیریت اطلاع دهند و از دستکاری کنتورها و یا خطوط انتقال آب به وسیله افراد فاقد صلاحیت به شدت پرهیز کنند.
 

کد خبر 2232038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha