۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۲۱:۲۵

اولیویرا:

شانس مس برای قهرمانی بیشتر است/ تراکتور از اعتبار فوتبال تبریز دفاع می کند

شانس مس برای قهرمانی بیشتر است/ تراکتور از اعتبار فوتبال تبریز دفاع می کند

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی تراکتور سازی تبریز با اشاره به اینکه مس در کرمان فینال را برگزار می کند گفت: به دلیل حضور گسترده هواداران مس کرمان شانس مس برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران کرمانی در خصوص فینال جام حذفی گفت: مس کرمان یکی از تیمها خوب ایران است و از چارچوب مناسبی بهره می برد و از وجود بوناچیچ به عنوان یک مربی حرفه ای استفاده می کند که توانسته در هفته های اخیر تیم مس را به خوبی سازماندهی کند.

وی تصریح کرد: فردا تراکتور سازی مقابل مس کرمان بازی سختی را پیش رو دارد اما ما تنها برای قهرمانی به کرمان آمده ایم هر چند که به دلیل اینکه این بازی در کرمان برگزار می شود و استفاده از امتیاز میزبانی شانس مس برای قهرمانی روی کاغذ بیشتر از تراکتور سازی است.

وی در خصوص تیمش گفت: تراکتور سازی یکی از تیمها خوب لیگ برتر ایران است و از بازیکنان خوبی هم بهره می برد و فردا از اعتبار باشگاه تراکتور سازی و شهر تبریز دفاع می کند.

سرمربی تراکتور سازی ادامه داد: کل ایران توقع داشتند فینال جام حذفی بین استقلال و فولاد برگزار شود اما قرعه به مس و تراکتور سازی افتاد و متاسفانه تیمهای قدرتمند شانس نیاوردند.

وی گفت: انتظار داریم در طول بازی هواداران زیادی در ورزشگاه باشند و یک بازی خوب را شاهد باشیم و هر کس که شایسته تر باشد برنده این دیدار شود و جام را ببرد.

وی تیم تراکتورسازی را یکی از تیمها قوی ایران دانست و گفت: این جام را تیمی می برد که لیاقت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هواداران تبریزی در راه رسیدن به کرمان هستند گفت: به خاطر آنها تمام تلاشمان را می کنیم چون این هواداران، قدرت اصلی تیم تراکتور سازی هستند.

 

کد خبر 2235667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha